pátek 23. června 2017

Project Life Week 22/2017


Je tu další týden mého Project Life alba 2017. 

Tentokrát jsem použila jednu z posledních kolekcí kartiček od Becky Higgins Project 52 Fresh Core Kit (bude opět donaskladněna v pondělí 26.6.2017).





Týden jsem vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins)

Na předem natištěnou titulní kartičku jsem nalepila dva papírové výřezy ze stejnojmenné kolekce, která kartičky skvěle doplňuje. Nakonec jsem je pro dekoraci ještě přišila sešívačkou. Přidala jsem označemí týden pomocí samolepek a roller razítkem datumy. 


Abych nemusela fotky upravovat (mazat texty) rozhodla jsem se stránku nafotit bez textu. U jedné z kartiček jsem, ale udělala ještě změnu a tak jsem ji dofotila ještě i s textem.


Kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsou tak krásně potištěné a "lehké", že jsem zvolila opravdu jen minimum dekorací. 

Na kartičku s fotoaparátem o velikosti 3x4 inch jsem se přesto rozhodla přidat "MY" pomocí samolepek, enamelkové srdíčko a sponky sešívačkou.


V tomto případě jsem zvolila dvě kartičky na sobě. Přidala sponky sešívačkouroller razítkem označení měsíců, kterých se tento týden týká a šedou samolepku etikety


Další kartičku o velikosti 4x6 inch s potiskem květiny jsem doplnila o nápis školní akce mého syna pomocí dvou typů samolepek


Součástí sady papírových výřezů z této kolekce Project 52 Fresh Core kit jsou i etikety s označením dne (dvoje - žluté a bílé se zlatým potiskem). Rozhodla jsem se je použít na sedmi fotkách. K tomu jsem přidala sponky sešívačkou a samolepku hvězdičky.

Na text jsem využila odříznutou část jiné kartičky, kterou jsem opět doplnila o datum pomocí  roller razítka a šedou samolepku etikety


Na kartičku s texte "to do list" o velikosti 3x4 inch jsem přidala sponku sešívačkou a miniaturní samolepkhvězdiček.



Děkuji za přečtení a na některé z vás se těším zítra na Scrapylife PL Klub.

Charlotta



2 komentáře:

  1. Bomba! Stejná kolekce, ale přesto je to tvé zpracování úplně jiné.
    Je mi líto, že se zítra neuvidíme, tak zase po létě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...to je to, co mě na tom všem baví asi nejvíc, ikdyž máš stejnou kolekci, vždy z ní lze uděat originál.
      Jinak plánuji, že bych Scrapylife PL KLUB udělala i o prázdninách, alespoň jednou. Uvidím jak bude zájem :-)

      Vymazat