pátek 1. dubna 2016

Sněhová nadílka a začátek března

Venku už je sice krásné jarní počasí, ale já letos ještě naposledy připomenu zimu. A to zasněžený týden číslo 9, kdy nám hned na začátku krásně nachumelilo.







Chvíli jsem přemýšlela, jaké kartičky použiji a nakonec padla volba na Cathy Zielske Value Kit. K fotkám se mi krásně hodil. 


Zmíněný kit obsahuje spoustu dřevěných výseků (chipboardů), které mi pěkně propojily stránku. 


Zároveň jsem dřevěná písmenka použila i na úvodní kartičku.


Na druhou stránku jsem použila kolekci Dreamy od Becky Higgins (tímto Lotko, ještě jednou děkuji za kartičky 6x4). Důvod byl takový, že na kartičkách jsou jakoby jízdenky, které jsem chtěla použít. Jsme totiž častými návštěvníky nádraží :-). Hodily se však i k ostatním fotkám.




Stránku jsem propojila samolepícími frázemi:



Krásný první dubnový a zároveň aprílový den!

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat