pátek 8. dubna 2016

Diář - část III/březen

Je to neuvěřitelné, jak to letí. Březen za námi a duben před námi :-). V minulém článku jste mohli vidět první březnový týden v PL - k nahlédnutí zde. Dnes pro vás mám opět svůj puntíkatý diář.













Mám pocit, že poslední dobou nějak nestíhám. Měsíc březen je tedy (na mě) docela popsaný, ale nebojte, došlo i na nějaké to zdobení :-). Osvědčilo se mi totiž každý večer si sednout a poznamenat, co jsme dělali, hlášky syna a popřípadě i situace, které se stanou mě. 
Týdenní přehledy:

 Není nad to vzít si vždy k dané akci i nějaký ten letáček - tady např. Večerníček





Ke stránce, kde jsou Velikonoce jsem si proděravěla a vložila pohled od babičky.


Jak už jsem psala v minulém diářovém příspěvku, ke zdobení používám všechno možné. Razítka, washi pásky, diářové doplňky, různé samolepkové písmenka a číslovky, atd...

Přiznám se, že zdobím spíš věcmi, které mám 2x nebo bych je nepoužila do PL.

Tímto se s vámi loučím a v pátek opět "napřečtenou".
Krásný víkend všem!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat