středa 20. dubna 2016

PL- dovolená v Řecku

Taky Vás těch pár dnů, kdy teplota vystoupila nad dvacet stupňů naladila na přicházející léto? Mě teda jo a pak přišla zase taková zima. Naštěstí už je více světla a slunce má větší sílu a to mi dává naději, že se toho teplého jara a léta ještě dočkáme. Chtěla jsem si zavzpomínat na hezké chvilky prohřáté sluncem a tak pro vás dnes mám stránky z naší první rodinné dovolené u moře. Bylo to skvělé, hned bych se tam vrátila.


Obě stránky jsou s kapsami v rozvržení typu A. Mám tuto dvoustranu zařazenou v Pl albu, které je sice po týdnech, ale tentokrát jsem neřešila číslo týdne ani to, že dovolená zasáhla i do začátku týdne jiného.
Opět jsem použila sadu 6x6 papírů a využila jsem i malé odstřižky, ani kousek nazmar ;)

Úvodní kartička obsahuje jen základní údaje a nápis Rhodos z chipboard písmenek, které jsem ještě natřela lepidlem Crackle accents k vytvoření popraskaného efektu. Přidala jsem i fotku z výletu lodí a poprvé použila vyřezávací šablonu ve tvaru známky.


Fotky z letiště a letadla jsem vyřízla do kruhu a nalepila na dortové rozetky, doplnila pár enamelek a bylo to. Krajky používám na stránkách moc ráda, stránky to vždy krásně zjemní.


Texty jsem tiskla z počítače, ale i tak jsem přidala pár nápisů z dymo štítkovače
 
 Krom enamelek jsem používala i kovové hřebíčky v odpovídajících odstínech.


U moře jsem schopná prosedět hodiny na pláži a přehrabovat se v písku a kamenech a hledat mušle. Bohužel v posledních letech už nejsou moc k vidění a tak jsem pro Ellu koupila v suvenýrech košík středně velkých mušlí a vždycky jsem je zahrabala poblíž lehátka a ona si je pak během dopoledne hledala. Jeden den jsem ale objevila na skalách "naleziště" těchto pidimušlí, které tam přinesl příliv. Rozhodla jsem se tedy, že je použiju i do albíčka. Přilepené jsou pomocí tekutého lepidla se třpytkami a drží pevně, samotnou mě to překvapilo.
Pamatujete, jak jsem psala "ani kousek papíru nazmar"? Tady jsem si natrhala proužky a dolepila na fotku z pláže.


Celá stránka vypadá takto...a já bych hned sedla na letadlo a přesunula se s celou rodinou za sluncem...


Plánujete už letní dovolenou? Budu ráda, když mi napíšete tipy, kam se vydat. Se současnou situací v Evropě tak nějak nevíme, kterým směrem. Ale slunce, písek a slaná voda ve vlasech už mi chybí :) 

 
Adéla


2 komentáře:

  1. Preventivně jsem včera objednala klimatizaci, protože jestli přijde letos totéž, co v uplynulých letech, asi bych bez ní chcípla... :-)
    Nicméně jak bych léto nejradši zrušila, tak výtvory z letních dovolených si prohlížím moc ráda, moc se mi líbí ta písková sladěnost a ty pidimušle jsou boží!
    K moři už pár let nejezdíme, ale z evropských dovolenkových destinací jsem si oblíbila Mallorcu a Maltu, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedená stránka. :-) A díky, za tip, že mini mušličky drží. Ještě mám pár nedodělaných stránek ze svatební cesty před 3 lety, tak bych toho mohla využít, pokud teda najdu nějaké malé mušličky. Jinak co se týče dovolené, taky my letos nějakou zahraniční neplánujem, vzhledem k tomu, že se do měsíce rozrostem o dalšího člena rodiny. Jedinné co nás tak čeká je prodloužený víkend v září myslím, že na Slapech, kde budeme na psí výstavě. Jinak co se týče léta, tak já horko moc nemusím, mám pocit, že umřu už při teplotách kolem třiceti stupňů :-/, natož tak jezdit se ještě slunit někde do ciziny. :-D Takže jsme pro zatím vždy vybírali dovolenou stylem hned na začátku sezóny nebo na jejím konci, kdy je počasí srovnatelné s tím naším.

    OdpovědětVymazat