středa 27. dubna 2016

PL - březen 2016 - první část

Letos si z nás počasí dělá trochu legraci. Dokazuje to slunce střídané sněhovými vločkami a patrné je to i z mých fotek z prvního březnového týdne. 1. března hustě zasněženo jako v nějaké pohádce a pár dní na to všechno pryč a obloha bez mráčku.












Tentokrát jsem opět vybrala kartičky z kolekce September skies. Na úvodní kartičce je nápis "březen" vyřezaný z akvarelové čtvrtky a přebarvený akvarelovými fixy. Doplnila jsem zde i fotku, kterou jsem pořídila cestou do školky.


V prvním březnovém týdnu jsme byli s Ellou a přáteli na výstavě v Národním zemědělském muzeu. Přestože žiju v Praze už přes deset let, byla jsem zde poprvé. Výstava Les - příběh stromů a lidí je zajímavá a může se na ni jen v doprovodu průvodce. Děti mohou prozkoumat, jak se strom "cítí", "co vidí"...celkově je expozice dost interaktivní a zajímavá. A nejlepší je závěr, kdy se dostaneme k bájnému stromu, který je vytvořený ze srolovaného papíru. Má různá zákoutí a skuliny, kam se mohou děti schovat, také si mohou obléknout papírové masky a stát se jelenem nebo veverkou...
Jako suvenýr jsme dostali kartičku z ručně dělaného papíru, tak jsem ji také využila. Velikostně sedí perfektně. :)

 
Další z kartiček jsem doplnila sovím razítkem, které je vybarvené mými milovanými Kuretake Zig clear fixy.


Na druhé stránce jsem využila kartičku s glitrovými detaily, kterých je v kitu několik. Textu je zde minimum, tak jsem se rozhodla použít journaling formou pásků s textem. Některé proužky jsou lepené přímo, jiné jsou podlepené pěnovou páskou.


Opět jsem se neudržela a použila aspoň pár enamelek.


V kitu je většinou poměrně málo velkých kartiček, tak jsem využila část malé a přilepila na fotku, místo vlepování malé fotky na velkou PL kartu.


Vždycky mě strašně dlouho trvá, než proberu všechny fotky a vyberu ty, které chci do alba použít. Doufám tedy, že do příštího týdne zvládnu další část března.

Mějte se pěkně.
 
Adéla


3 komentáře:

  1. moooc krásné, Adél! Tedy do Zemědělského se taky budeme muset vypravit, to vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Sama jsem byla překvapená. Kluci určitě ocení patro s traktory, na které se dá i sednout a celkem zajímavé je i rybářství. Nejdřív jsem byla skeptická, protože mě ryby moc nezajímají, ale je to fakt pěkné. Děti si tam můžou oblíknout vysoké holiny a plášť jako správní rybáři. Na podlaze promítají řeku a rybník a vypadá to hodně uvěřitelně...

      Vymazat
  2. Krásné. Líbí se mi moc ty koláže ze tří fotek jen s horním a dolním okrajem (to budu muset okopírovat :-D) A přikoníkované texty jsou taky super. Budu se těšit na další týden. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat