pátek 15. dubna 2016

NOVINKA + SOUTĚŽ - Dnes na Scrapylife stole



I v tomto měsíci pro vás máme malé překvapení. 

Vzhledem k tomu, že úterky bývají na Scrapylife takové nevyužité, připravila jsem si pro vás nakouknutí pod pokličku v podobě pravidelné rubriky „dnes na Scrapylife stole“.







Víte, že Scrapylife se zaměřuje především na Project Life a Diáře a tak je jasné, jaká nakouknutí nás asi tak čekají :-)

Dnes je to  plánování v mém oblíbeném Memory Planner a plno doplňků k tomu.


Co máte na stole Vy? Podělte se s námi! 

Pošlete nám do úterý 19.4. do 8:00 Váš stůl s krátkým komentářem na info@scrapylife.cz a využijte možnosti vyhrát krásné 4x4 album od Heidi Swapp. 


Výherce bude losován pomocí Random.org a vyhlášení proběhne příští úterý tj. 19.4. 


---
A máme tu první soutěžní příspěvky. Pojďte se kochat :-)

Ajka S.
Takto vypadá můj stůl před začátkem tvoření. Vím, že chci použít kartičky z Midnight a předchozí PL kapsa je je také jasná.  V deskách/obálkách jsou připravené abecedy a enamelky. Kromě tvoření mě čeká ještě odbíhání pro další potřebné věci. Jak tak na to koukám, tak minimálně bloček mi tu chybí.
Děkuji za exkurzi u jiných tvořilek. :)


 Alena K.
Stůl fotím často s kočkou, ale tentokrát se na něj ani kočka nevešla, protože po návratu z workshopu byl delší dobu těžce zavalen. Nic méně už na mě přítel dost vražedně koukal, že bych si ho jako mohla uklidit a tak jsem to jedno dne zvládla. PS: takhle nevydržel dlouho. 
 

Petra Š.
Většinou jsem ale po celém bytě a v patách mám naše tři miláčky, kteří mi cpou své malé nenechavé ručičky do práce. Většinou jim za prstíčky něco mého materiálu zmizí...
 

Hanka R.
Fotka není tak dokonalá jako u jiných, ale v procesu tvorby není čas na parádu :-)


Pavla J.
Posílám foto mého kreativního svinčíku. Sobota věnovaná barevnému plánování v Carpe diem
 

 Jana B.
 Těžce doháním a ačkoliv je toto relativně nedávný týden, mám před ním spoustu dalších nedodělaných. Prostě se mi už nechtěl lepit ten sníh :)
 

Marie K. 
Jelikož je můj stůl v pracovně plně vytížen, musela jsem se dočasně přestěhovat do kuchyně, abych stihla dodělat všechna oznámení, které chci rodině zaslat, až se naše holčička narodí. Vzhledem k tomu, že je nás jak "Hujerů", tak mám na nejbližší večery plán jistý. :-)


Verča S.  
Toto je u mě docela uklizený stůl (jindy tam není přes všechen rozložený materiál volné místečko) a zrovna jsem se odreagovávala vybarvováním razítek a tvořením záložek do jedné "soutěže nesoutěže" (kde se nic nevyhraje, pouze se tvoří pro radost a výrobky se dají měnit :-) )
 

Radka Z.
 Doháním skluz u Project Life. Mám u toho vrchní pomocnici, která všechno kontroluje :-)
 

Monika P.
Na svém stole mám dnes rozdělané INSTA album


Kája B.
Dodělávala jsem 9.týden a k ruce nesměl chybět Heidi Swapp diář, abych si vůbec vybavila, co se v tom týdnu dělo :-)


Adéla V.
 Při práci jsem měla i malou asistentku, která stihla vytvořit vodovkové veledílo a nechala mi i trochu místa na kompletaci stránky do Scrapylife PL story. 
 

Eva H. 
dnes jsem měla stůl zasypaný zlatem, doháním skluz :-)
 

Petra B. 
tvrdá realita, u mě dnes takto :-)


Ľuba K.
...ako to vyzerá, ak v novom byte ešte nemáte svoj pracovný stôl, postačí aj podlaha, tvoriť treba :)

---

Krásný den, 

Charlotta




6 komentářů:

  1. Krasa...a ted s pravdou ven! To mas na tom stole vazne tak uklizeno? Ja fotit ted stul, tak nebudes verit, ze tam nekde stul je :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Míšo :-) No budeš se divit, ale já na "kreativním" stole mám jen lampičku. Vždy než začnu tvořit, musím mít na stole vymeteno a při tvoření vše v jednotlivých sektorech mého mini stolečku. Bohužel nemůžu tvořit, když mám kolem sebe nesrovnané věci. A to mám i při jakékoli jiné práci

      Vymazat
    2. Lotko, mám to úplně stejně, musím mít přehled :) a když dodělám, jde všechno pryč a stůl je prázdný, vidíš, ani tu lampičku tam nemám :D

      Vymazat
  2. Tak to by Lotko mohla být příště na pořadu dne tvá pracovna, konkrétně ten ministoleček. Já na svém stole pořád něco mám, hlavně různé pozůstatky otevřených projektů, které mi přijdou nezatříditelné. Už fakt nevím jak a kam některé věci uskladnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, já mám taky pár rozdělaných projektů. Dávám je do popsaných pizza krabic (těch menších) a mám je ve skříni vyskládané na sobě.

      Vymazat
  3. Tak to by Lotko mohla být příště na pořadu dne tvá pracovna, konkrétně ten ministoleček. Já na svém stole pořád něco mám, hlavně různé pozůstatky otevřených projektů, které mi přijdou nezatříditelné. Už fakt nevím jak a kam některé věci uskladnit.

    OdpovědětVymazat