pondělí 4. dubna 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 48. týden a VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE

Dnes je první pondělí v měsíci a to znamená, že pro vás mám nachystané další video zachycující výrobu 48. týdne. 











O víkendu v tomto týdnu jsem byla s kamarádkou navštívit vánoční trhy v Norimberku. Chtěla jsem na stránku vánoční tématiku dostat, ale nějak decentně. Vybrala jsem si pro úvodní kartičku papír z kolekce Oh What fun. Na stránku jsem použila kartičky z Everyday kolekce. Jako ozdobné prvky, jsem vybírala hlavně zlaté. Použila jsem rámeček ze sady Memory Planner Photo Frames, písmena a srdíčko z abecedy Memory Planner Gold & Pink Glitter Alphabet Stickers a pár samolepících chipboardů z Everyday kolekce. Opět jsem použila svou oblíbenou razítkovací abecedu od Kelly Purkey. V abecedě se bohužel nenachází diakritika a jak můžete vidět, háčky a čárky prostě neřeším. Úplně poprvé jsem rozřízla fotku o velikosti 10x15 cm do kapsiček 7,5x10 cm, protože jsem chtěla, aby fotky z Norimberka byly u sebe a na jedné straně stránky.












---
V prvním Scrapylife PL Video tutorialu před 14ti dny jsme vyhlásili soutěž o sdílení Scrapylife FB příspěvku a odběratelství Scrapylife Youtube kanálu. Do slosování jsme mohli zařadit pouze ty, co mají veřejně viditelný profil.

A vítězkou úžasného Project Life® 6x8 Blue Lattice album od Becky Higgins se stává 
Simona Svobodová
Vítězce GRATULUJEME a všem ostatním moc děkujeme za účast! 
 


 ---


Nyní se pojďme podívat, jak moje stránka k 48. týdnu vznikla.




 


3 komentáře:

  1. Gratuluji vítězce a další video je opět super. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupíííí, moc děkuju!!!!! :-) ... super video! Simča

    OdpovědětVymazat
  3. Týýýýý jo Simčo ohromná gratulka

    OdpovědětVymazat