úterý 26. dubna 2016

Dnes na Scrapylife stole – nový náboj

A je tu další úterý a s tím i rubrika „Dnes na Scrapylife stole“. Vlastně jsem nevěděla co dřív fotit, protože jsem na sobotním PL Klubu dostala nový náboj v tvoření a teď nevím co dřív vytvořit. :-)





 

Protože je to „dnes“ a já dnes vstala opět poměrně časně, stačila jsem stáhnout svůj skluz o další vytvořený týden. Když jsem dnes začínala, byla ještě tma a tak fotka vznikla, až když bylo skoro vše hotovo a syn byl ve škole. 


Vpravo na fotce můžete ale i přesto vidět můj tvořící nepořádek. Jojo, to je jediné – vždy si vyndám jen to, co si myslím, že budu potřebovat a vzhledem k velikosti místa se musím mírnit. Vše ostatní vždy jen vytáhnu, přiložím, zhodnotím, a když rozhodnu, že to nebudu potřebovat, opět hned uklidím. A to, že hrnek od kafe ladí s layoutem je jen náhoda :-)

To je pro dnešek vše. Přeji krásný den a najděte svůj tvořivý náboj,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Jak vidím tvůj pracovní stůl, tak je mi jasné, že musím zapracovat na svém tvořivém procesu. Je super, že tě sobota takto hezky nabila tvořivou energií :). Snad ti vydrží do dalšího Klubu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju tvůj přístup vytáhnu jen to co budu potřebovat :-) Já mám na stole milion věcí, postupně vytáhnu úplně všechno, do toho přijde kočka a všecky věcí mi shodí na zem a nebo někam odnese :-)))

    OdpovědětVymazat