středa 13. dubna 2016

PL- oslava druhých narozenin

Další oslava narozenin mé dcery už se nezadržitelně blíží a tak bych Vám chtěla nabídnout takové menší ohlédnutí zpět v čase. Moje prvomájová holčička bude mít brzo čtyři roky a já vám ji dnes představím jako dvouletou.

Celá dvoustrana je laděna do holčičí růžové v kombinaci se smetanovou. Dále nesmí chybět puntíky, protože těch bylo na oslavě opravdu hodně. Použila jsem je na girlandu, zápichy do muffinů, na pozvánky a puntíkaté byly i balónky. Tehdy jsem přípravám věnovala dost úsilí a koupila jsem i "bombu" na nafukování balónků a ty měly u dětí opravdu velký úspěch.


Tentokrát jsem nepoužívala PL kartičky, ale sadu papírů o velikosti 6x6. U papírových sad je výhoda v tom, že k sobě motivy moc hezky ladí a zároveň jsou většinou bez nápisů, takže si je můžete ozdobit dle svého vkusu.

Pro úvodní kartičku jsem vybrala papír s ptáčky, který jsem dozdobila růžovými kamínky a přidala nápis z lepící abecedy



Journalingu je zde celkově méně, tak jsem ho psala ručně a data nalepila pásku z dymo štítkovače. Ten jsem dříve používala hodně, zase se k němu v dohledné době vrátím. :)

U řezání papírů 15x15 cm vždy zůstanou pěticentimetrové proužky, které většinou moc neskladuji, ale tady jsem je slepila washi páskou a využila k vytvoření kartičky 10x7,5 cm. Přidala jsem ještě kovové číslo, které mělo být původně jako žeton do nákupního vozíku a nápis ze štítkovače.




Z oslavy jsem si schovala i zápichy z muffinů a stejnou krajku, která byla pod dortíkem. Je to taková pěkná vzpomínka a dekorace, které jsou na fotce, jsou použité i na stránce. Kovový hřebíček s dortíkem se ke všemu krásně hodil. 


Se závěrečným zdobením mi Ella trochu pomáhala, takže se s růžovými kamínky "roztrhl pytel". Na jedné z kartiček je i krásná vrstvená samolepka z dílny K&Company.


Takto vypadá celá stránka. Je to trochu růžová divočina, ale u holčičí party se to snese. :)




Teď mě čeká příprava na čtvrtou narozeninovou party a už z toho mám hrůzu a byla bych nejradši, kdyby se spokojila s malou oslavou, jen s mámou a tátou. Ale už několik týdnů mi vypráví o tom, koho ze školky pozve...vypadá to, že celou třídu...a že budou tančit...a že bude dort...ufff...a máma to má samozřejmě všechno nachystat...


  

Adéla


4 komentáře:

  1. mooooc krásné, Adél... jooo, oslavy, rok od roku náročnější, viď :D tak ať se vydaří!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No další oslava je pro mě fakt "strašák"...hlavně vidím, že už ji nebude stačit pár kamarádů z baráku (máme tu samé kluky), ale bude chtít kámošky ze školky. Jasné je, že do bytu se mi ta banda určitě nevejde :)

      Vymazat
  2. Krásna stránka,máš to hezky barevně sladěné :) Také mám podobně zpracované dcerky narozky-v hlavní roli růžová,puntíky a na stránce zrecyklované zápichy z dortu :D Ať si dceruška další oslavu užije ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Růžová a puntíky to je pro holčičí oslavu prostě ideální :) Letos by chtěla kočky, tak jsem na sebe zvědavá :)

      Vymazat