pátek 15. dubna 2016

Kousek z týdne 11

Nevím jak vy, ale já už začínám nabírat pěkný skluz. Venku se udělalo krásně, tak většinu času trávím s klukama venku. Přesto všechno jsem si pro vás dnes připravila jednu dvoustranu z našeho jedenáctého týdne. Tentokrát to byla procházka v Čakovickém parku.


Během minulého týdne naskladňovalo Scrapylife novinky. Kolekce Felicity a Life Noted mi okamžitě padly do oka a já přesně věděla, kde je použiji. Pro jarní počasí mi přijdou jako dělané. A navíc se dají krásně kombinovat dohromady. Přesvědčte se sami.

Na první stránku jsem rozstříhala šestkové papíry z již zmíněné kolekce Felicity. A věřte, bylo to poprvé. Radši používám hotové kartičky :-)


Nejdřív jsem jeden z rozstříhaných papírů pomocí samolepící abecedy označila. Co jsme dělali a kdo byl s námi.




Další kartička je výplňová. Na rozstříhaný papír jsem pouze nalepila pár výseků a dozdobila puffy samolepkou ve tvaru kytičky.

Na této fotografii je nalepena gumová samolepka z kolekce Life Noted.

Zbylé dvě fotografie na této stránce jsem pouze dozdobila a jednu rozstřihla.


Z druhé strany jsem naopak použila kartičky z kolekce Life Noted.



Jedna z výplňových kartiček je ze stejného papíru jako na předchozí stránce. Na ní jsou opět pouze přilepeny výseky z kolekce Felicity.

Na úvodní kartičku této stránky je použit pouze bílý papír, nařezaný na rozměr 6x4. Doprostřed jsem pak nalepila jen washi pásku a dozdobila srdíčkem.

Na obou stránkách jde vidět, že se k sobě obě kolekce opravdu hodí.


Krásný víkend a v pátek se na vás budu opět těšit.
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat