čtvrtek 28. dubna 2016

Scrapylife PL klub a MINC workshop

Měsíc se s měsícem sešel a v sobotu se uskutečnil PL klub opět v 'naší' žluté učebně. Tentokrát s přídavkem MINC workshopu









Než jsme se v učebně sešly všechny, některé scrapženy vzaly obchůdek útokem, některé si prohlížely alba ostatních a některé (světe div se  - i já) zasedly a začaly tvořit stránku do PL. Tentokrát nás na klubu bylo celkem 15, včetně tvořivé malé slečny (+1 v pupíku :)))


Kolem 10 hodiny Charlotta začla přednáškou o přístroji MINC, jeho použití a jeho doplňcích. Potom následovala praktická ukázka a poté už byl MINC svěřen námCharlotta nám nachystala mini MINC kity, které obsahovaly několik předtištěných kartiček na papíru i velumu a 3 barvy fólií. Já jsem se dostala k MINCu jako první a byla jsem z toho tedy pěkně nervózní :) 


 







MINC si od té chvíle ani na moment neodpočinul a daly jsme mu pěkně zabrat. MINC je rozhodně další 'mazlík', kterého bych chtěla vlastnit, protože ho vlastně hrozně 'potřebuji' ... asi jako každá z nás :) Jo a dnes (tj.28.4.2016) od 20:30 se k MINCu budou naskladňovat další NOVINKOVÉ vymoženosti jako jsem Minc reaktivní fixy, spreje, šablony a mnoho jiného...


A to jsme my, účastnice dubnového klubu!



Nyní se pojďme podívat na to, jak to na workshopu vypadalo.



 


4 komentáře:

  1. nemůžu si pomoct, ale Lotka by byla kráááásnáááá paní učitelka, což :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ty mi vždy dokážeš vykouzlit úsměv na tváři :-D

      Vymazat
  2. Super! Doufám, že dnes nějaké minc doplňky ulovim, abych ho už konečně mohla nažhavit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to super :). Až do soboty jsem si říkala, co na tom MINCu je. Ale když Lotka ukazovala jednotlivé produkty a ty možnosti... Ještě že mě zachraňuje mé omezení v používání angličtiny ;). Jsem ráda, že produkty neukazuje takto častěji, jinak by to pro rozpočet byla smrtící rána :). Kupodivu i přes seznamování s novou hračkou jsem stihla i tvořit, děkuji za super Klub :).

    OdpovědětVymazat