středa 6. dubna 2016

PL 20.týden roku 2015

Ještě stále se nevzdávám naděje na dokončení loňského roku. Některé týdny mám rozplánované, některé nemám vůbec. Nevím, co je lepší. Myslím, že dnes bych vybrala jiné fotky, jiné rozvržení atd. Na zapisování mám malý sešit, do kterého jsem si kreslila i sketche PL stránek s popisky, kde chci fotky, text atd. 










Dnes jsem se tedy rozhodla, že dokončím 20. týden. Ten jsem měla připravený v kapsách designu A a designu X. K rozmístěným fotkám jsem vybrala papíry z krásné kolekce Home to nest a kartičky September skies od Becky Higgins. Zase! Ale prostě mi teď vyhovuje nejvíc. Vy ji ještě nemáte? :)


Tady můžete vidět, jaké podklady jsem ke kompletaci tohoto týdne měla. Fotky rozmístěné v kapsách, sketch, pár poznámek...


Začala jsem tím, že jsem u všech fotek a kartiček zakulatila rohy. Nemám "zakulacovač" od Becky Higgins, tak musím upravit i kartičky, protože BH u nich má jiný poloměr. Asi záměrně. :)


Stránka (dle mého původního záměru) mi připadala moc zaplněná, tak jsem na dvou místech použila odklápěcí kartičku. Prozatím nemám speciální lepící kapsy, tak jsem to vyřešila lepícími kolečky. Kartička se třpytivým nápisem Cool kid byla jednostranná, takže jsem text mohla vytisknout přímo na druhou stranu.


Malou kartičku jsem využila k překrytí jedné z fotek a nalepila na ní jednu z prvních "kreseb" mé dcery. No, kreslení ji moc nešlo, teď to taky není žádná hitparáda, ale věřím, že bude líp. Nechtěla jsem, aby byl lepík vidět, tak jsem si pomohla malou kartičkou, která je zasunutá za fotkou v kapse.


Úvodní karta s číslem týdne byla taková rychlovka. Jen výseky a proužky s textem podlepené pěnovou páskou. Pár enamelek k oživení té šedé plochy a za pár minut bylo hotovo.


Moc ráda na kartičky přidávám samolepky nebo výseky. Tady se mi tématicky hodila zmrzka, kterou jsem podlepila pěnovou páskou.


Na druhou stránku jsem použila kromě PL kartičky i papíry ze sady Home to nest, která je plná ptáčků a zahradnického náčinní a pro stránku z víkendu na venkově u babičky se mi moc hodila. Jeden papír jsem rozstříhala a pytlíky se semínky jsem využila na ozdobení velké kartičky, kde holky sází hrách.


A takto dopadla celá stránka.


Přeji krásné jarní dny a hodně času na tvoření.
  

Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat