pondělí 8. února 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 27

Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukážu náš týden s číslem 27 na který jsem použila novinkovou kolekci. Tak pojďme na to!





Než se ale dostanu k samotnému týdnu, ukážu vám jednu malou vychytávku, kterou jsem začala používat relativně nedávno. To, že ráda lepím z ucelených kolekcí už jste určitě poznaly. Dost často ale produkty z kolekce skladuji odděleně. Před samotným lepením jsem tak vždy musela prohledávat všechny možné krabičky, abych kolekci dala zase dohromady. A tak jsem začala sdružovat produkty u kterých mi to dává smysl. Třeba jako samolepky a větší formát puffy ozdob. To pak dávám do originálního plastového obalu, který jsem nerozdělala tak, kde se má, ale ustřihla bok po celé délce.



A teď už k našemu zmiňovanému týdnu ... Při prohlížení posledních novinek, jsem si říkala, že "teď opravdu nic nepotřebuji a nic si nekoupím" .... ale znám se a tak do košíku hnedka letěla kolekce od JEN HADFIELD se jménem THE AVENUE. Z kolekce jsem si vybrala malé papíry, velké samolepky, samolepkovou "knížku" a puffy fráze. Nezapomněla jsem se podívat také do sekce DOPLNĚNO. Tak jsem objevila krásnou zlatou abecedu také od JEN, jen z jiné kolekce, kterou už doma také vlastně mám! Tou jsem označila číslo týdne. 






V dnešní době už moc výrobci nedělají PL kartičky a ani tato kolekce není vyjímkou. Kartičky jsem si tedy nařezala z papírů. Ráda tvořím takové ty "filling" kartičky, na kterých nejsou fotky, ale jen ozdoby ... nebo třeba jen trošku journalingu. K odzobení jsem používala samolepky z kolekce a také štítky a nezapomněla jsem ani na enamelky! Těch už mám doma tedy slušnou zásobu a stále se rozrůstá o nové kousky. Je to jako nemoc! Tentokrát jsem sáhla po zlatých, bílých a černých ... a nakonec i na ty moje milované od AMY TAN. 





A tady už je video :) 


Těším se za 14 dní s další inspirací. Ahoj! 

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat