pátek 26. února 2021

Project life 2020 / week 18

Krásné páteční ráno! Dnes vám ukážu náš týden s číslem 18.






Tento týden pro vás nemám žádné moudro ani tip, ale za to hned 2 PL stránky a jeden layout! Pro tento týden a layout k němu jsem si vybrala HEIDI SWAPP a její kolekce. Normálně layouty a PL stránky k sobě neladím, ale tentokrát byl layout dřív než PL stránky a tak volba byla jasná! K ruce jsem si vzala kolekci STORYLINE: CHAPTERS.






Když jsem si připravovala fotky naposledy (srpen 2020), tak jsem zvládla připravit najednou týdny 1- 33 z roku 2020. Což je super, ale .... vzala jsem to hodně hopem a ikdyž jsem si jednotlivé stránky předplánovala, tak jsem fotky vytiskla tak, aby ve většině případů vyplnily celou kapsu. Album je tedy plné 3x4 fotek a to je i případ tohoto týdne. Při příštím připravování fotek si na tohle musím dát pozor, ráda totiž dělám pidi "layouty" na kartičkách. Nepotřebovala jsem tedy vytvářet moc kartiček, tato kolekce totiž žádné nemá. K ruce jsem si vzala větší i menší paper pad. Ten větší jsem použila i na layoutu a navíc v sobě má i tři archy plné samolepek!






Na zdobení PL stránek i layoutu jsem používala hlavně - samolepky (Journaler, Scrapbooker a Planner), die cuts, puffy nápisy z kolekce COLOR FRESH, velké samolepky z kolekce EMERSON LANE a obálku z kolekce WANDERLUST. Pro označení týdne jsem použila abecedu od SIMPLE STORIES.

Obálka není na layoutu náhodou. S kamarádkami teď lepíme hodně layouty podle sketchů a také si k nim dáváme různé podmínky. U tohoto byla podmínka právě obálka.





Těším se napočtenou v březnu :)



2 komentáře: