pondělí 1. února 2021

Project Life Week 34/2020

Třicátý čtvrtý týden mého Project Life alba 2020 jsem vytvořila ze sady papírů Everyday Paper Pad o velikosti 6x6 inch, které jsem ořízla na požadovanou velikost 6x4 inch a 4x4 inch. Bohužel se tato sada již nevyrábí, ale je plno jiných Scrapbook Paper Pad 6x6 inch, které za to stojí. 

Ze začátku jsem se bála, že jsem zvolila příliš tmaví barvy, ale nakonec jsem je "naředila" pomocí bílé Scrapbook čtvrky

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladové scrapbook čtvrtky ze sady papírů 6x6 inch. Na tu jsem sešívačkou přichytila papírový výsek ze sady Project 52 Fresh Ephemera Pack. Sada PROJECT 52 FRESH od Becky Higgins je opravdu "fresh". Tvoří ji krásné jemné barvy a určitě stojí za to, ji mít. 
Dále jsem na kartičku nalepila označení týdne pomocí ABC samolepek, proužek čtvrtky z Everyday Paper Pad  a měkké, pěnové, zlaté šipky ze sady Mix No. 1 Foam Stickers od Pnkfresh Studio


Další co jsem spolu s fotkami vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins), je stejné jako výše zmíněné. 

Kartičky ze sady papírů 6x6 inch, bílé části na text jsou z  bílé Scrapbook čtvrky. výseky ze sady Project 52 Fresh Ephemera Pack, nadpisy z ABC samolepek a měkké, pěnové, zlaté šipky a srdce ze sady Mix No. 1 Foam Stickers od Pnkfresh Studio
 



Hezký týden, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat