středa 10. února 2021

Project Life Week 6-7/2020

 

Krásný, mrazivý a sněhem zasypaný den!

Já zimu miluji, sníh, slunce, mráz a hlavně zimní sporty, nejvíc pak lyžování, ale to už asi všichni víte. Takže toto venkovní počasí mne nedokáže rozhodit, spíš si ho užívám plnými doušky. Těším se tak na zpracování těchto dní, ale k tomu se dostanu nejdív příští rok:)

Minulý měsíc jsem Vám ukázala titulní stránku a pár týdnů z roku 2020, dnes v tom budu pokračovat. Protože máme tento týden jarní prázdniny, zvolila jsem zpracování těch loňských, kdy se ještě mohlo ven (rozuměj do ciziny) bez testů atd. 

Materiál je opět od Ali Edwards z kitu Stories by the Year, vložený do kapsy typu A. Kit je dle mého názoru úžasný v tom, že kartičky jsou z druhé strany bílé. Nepotřebujete tedy další bílou čtvrtku a album Vám tolik nekyne. V tom vidím velké plus, že se s celým rokem vejdete v klidu do jednoho alba a ještě k tomu ušetříte bílou čtvrtku na jiný projekt.

Červená není úplně má oblíbená barva, ale v tomto týdnu se na pár fotkách objevila, udala tedy barevný tón týdne. Titulní kartičku nechávám letos zcela holou, jen s natištěným datumem a přijde mi to opravdu simple and clean a úplně minimalistické, ale hlavně rychlé, super způsob na dohnání restů. Prostě jen bouchnete datum a jede se dál. Já si to tedy stížila tím, že datum se snažím natisknout vždy v barvě kartičky, tady jsem použila razítkovací barvu Carnation Red a rolovací datumové razítko od Heidy Swapp.

Stejnou barvu jsem použila i na zadní stranu kartičky z předchozího týdne. Razítko journey je taktéž od Heidy Swapp. Stačilo už jen nalepit malou šipku.

Protilehlou stranu v kapse designu C s novým týdnem jsem také nechala v červené, k tomu sněhu se to hodí. Ale tady už jsem PL kartičky nakombinovala ze dvou kitů a to Strories by the Year a Travel Collection 2019 Main Kit.

Stačilo už jen dolepit a dopsat pár labelů na popisky, toho se zhostil můj syn :) Pár samolepek z kitu a ...

Pár kartiček z cestovní sady do kapsy C, pár samolepek, razítkování, popisky a frčíme (ne ze svahu dolů, ale na další stránku) Tohle rychlo - minimalistické easy peasy tvoření mě děsně baví.

Tenhle průhledný výsek se na modrém nebi krásně vyjímá. Lotka a Ali by ho jistojistě připevnili sešívačkou, já ho zatím jen přilepila. Se sponkou zatím váhám, nevím totiž, zda má sešívačka je natolik silná a prošije ten acetátový výsek.

PL kartičku jsem opět doplnila o razítko Heidy Swapp a natiskla je barevnými inkousty Sky Blue, Shadow Grey, Orange Blossom a Pink Peony. Na fotku se mi nevešlo ještě vrstvené razítko od Kely Pourkey se slovem documented v Jet Black barvě. Vlaječku se zlatou fólií najdete v travel kitu.

Travel kit obsahuje i kartónové samolepky v různých tvarech, já zde použila kruh. Sloupla jsem však pár vrstviček, aby bylo kolečko placatější a ze stránky tolik nevystupovalo.

Poslední stránka z naší zimní dovolené je opět v kapse typu A a PL kartičky z Travel Collection 2019 Main Kitu. 

Když zjistíte, že vám vše dokonale ladí, aniž by to původně bylo záměrné, chce to fotku a k ní AE razítko s nápisem wearing. Které se snažíte použít už delší dobu (cca rok a půl) a zatím bezvýsledně, je to o důvod víc být happy.

Růžová abeceda našla také své využití a moc se těším, až Lotka doskladní další barvy. Tento font je jednoduchý, ale na stránce udělá spoustu parády.

 A poslední hvězdná narazítkovaná kartička tohoto článku a s ní i bublina od AE, jen tady bych Vás chtěla upozotnit, pokud budete tisknout na samolepku, použijte buď razítkovací barvu StazOn nebo si nechte razítko delší dobu zaschnout, ať se Vám nemázne, tak jako mě.

A to je pro dnešek vše! Teď do ruky hrablo a hurá na odklízení sněhu, ať tu nezapadnem :)

Přístí měsíc se na Vás těším, ale už s jiným projektem, přece jen je té Ali tady na blogu dost, i když možná se konečně dostanu k tomu Day in the Life:)

J.






2 komentáře:

  1. Krásné to máš Jaru! Já se do toho razítkování taky musím pustit!

    OdpovědětVymazat
  2. Super stránky Jaru, kartičky od Ali se dokonale hodí k horským štítům.

    OdpovědětVymazat