pátek 12. února 2021

Project Life Week 03/2021

Třetí týden mého Project Life alba 2021 je spíše v tlumených barvách. Moje oblíbenou bílou, tentokrát upozadila krémová. Project Life kartičky jsou ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o papíry ze stařičké sady High Five 6x6 od Becky Higgins. Z této stařičké sady High Five je pouze skladem mini set Project Life kartiček s výřezy a zlatou folií High Five Specialty Foil Cards

Vše jsem pak vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila z předem natištěným nadpisem "this week" Project Life kartičky ze sady Stories By The Year, natiskla datumy pomocí roller razítka a označení týdne také pomocí razítek s čísly.


Original potištěné kartičky s nápisy "high + lows", "today=", "currently" ze sady Stories By The Year. Ostatní kartičky vyříznuté z High Five 6x6 od Becky Higgins jsem doplnila o nádherná a hlavně všestraná razítka "good times", "this rocks" ze sady Pure Magic (Ali Edwards). Ještě jsou jim podobná i razítková sada WOW (Ali Edwards)



Stejná razítka "great job", "celebrate now" ze sady Pure Magic (Ali Edwards) jsem natiskla pomocí Staz-On i na fotky. Tímto razítkem se inkoust nerozmazává. Ještě jsem doplnila hnědé "kraft" etikety



Hezký víkend,

Charlotta







Žádné komentáře:

Okomentovat