středa 3. února 2021

Project life album - 3/2021

 Dnešní článek bude o větších abecedách a větších nadpisech. Schválně nepíšu velkých, protože abecedy Picnic In The Park a Heritage zase tak velké nejsou. A co vlastně říkáte na stránky bez textu?





Obě stránky dnešního dne jsou v kapse o rozměru 8,5x11. Krom bílého základního papíru jsem na ně použila sadu papírů Bloom Street.


Hlavním nápadem této stránky bylo použít zbytky papírů z Bloom Street, což se mi povedlo. Nejprve jsem si vybrala papír pod fotky a potom další papír, který bude na hlavní stránce. Pod něj jsem potom vkládala proužky a občas poničila okraj. Už možná tušíte nějakou kulišárnu...

Fotky do této kapsy jsem si připravila asi před rokem. Proto bylo pro mě záhadou, jak jsem chtěla na malou stránku umístit tolik fotek? No což, musela jsem to vymyslet znovu. Budu tedy odklápět a abych nemusela sahat do kapsy, tak to opět nalepím na plastový obal. Potom přišel další problém, jak to udělat, aby fotky na odklápěcí části byly vidět a nebyly moc u kraje? Papíry v této sadě jsou jednostranné, využila jsem toho. Poničila jsem si okraje a po nalepení fotek jsem další kartičku nenalepila přesně na tu hlavní, ale spíš jsem jí ji jen podlepila, vzniklo mi tedy místo a bílý okraj.


Papírové samolepky jsou z kolekce Everyday Musings a ty transparentní z aršíku Beautiful. Ty jsem si nalepila do pruhu k poslední fotce s myšlenkou vylepit toho co nejvíce (a aspoň trochu smysluplně).Do prázdného místa už jen stačí doplnit text (občas je to to nejtěžší).
Použila jsem jen zlatou část abecedy Heritage, i když to tu vypadá i na tu černou, což je jen odraz foťáku na foliovém povrchu.


 Druhá stránka je barevnější a je na ní i méně fotek. Růžový papír je ze stejné kolekce jako na předchozí, má o trochu menší rozměr, aby vznikly bílé okraje.

 

Slááva, konečně jsem trochu více použila tato transparentní kvítka, která mě už trochu začínala strašit. To máte jednu věc, kterou byste rádi použili, ale nějak se vám to nikam nehodí a ani vlastně pořádně nevíte jak to použít. Tady to byl opravdu jen pokus a taková nouzovka, ale dopadlo to úžasně. Jen se okraje květin Just A Little Lovely nelesknou zlatě, ale stříbrně. Stačí otočit ozdobu a zlatá linka se ukryje na papírovou stranu a je vidět jen stříbrná barva.

Maličké heslo od Heidi nalepit do rohu a doplnit ho o bílé enamelky, které se objevují i jinde na stránce.


Jednu fotku (nejoblíbenější) jsem zvýraznila podlepením několika zbytkových kousků (z barevné i z bílé strany). A potom jsem řešila abecedu, rozhodovala jsem se mezi černou a bílou. Jsem moc ráda, že jsem si vybrala zrovna Picnic In The Park, protože není přímo bílá a má i font, který se na stránku hezky hodí.

Tady jsem se rozhodla, že postačí fotky a dlouhý nadpis (asi místo psaného textu).


Nevypadají ty květiny nádherně? Jen je umět nějak zakomponovat.

To je pro dnešek vše. Matá vy něco, co se vám líbí, ale stále odkládáte to použít?


Přeji hezké tvoření.


Ajka



1 komentář: