středa 24. února 2021

Dva dny v životě

 

Hezkou středu všem! Jak zde nedávno trefně napsala Ajka, rychleji než koronavirus šíří se v DT Scrapylife závislost na Ali Edwards a jejích produktech. A já abych netrhala partu, vám pro tentokrát ještě něco od Ali ukáži, ale pro příště slibuji, že si dám od AE pohov. Dnes bych vám chtěla ukázat moji upravenou verzi projektu AE Day In The Life (DITL), který jsem si pro vlastní potřebu předělala na Two Days In The Life alias Dva dny v životě. A o jaké že dva dny to půjde? Na začátku února jsem se rozhodla zmapovat si dva pracovní dny, jeden strávený klasicky v práci a druhý doma s Home office a zachytit tak jejich proměnlivou dynamiku. 



Jak už to u AE bývá, když si vymyslí nějaký projekt na zachycení vzpomínek, vždy k němu navrhne i originální řadu tvořících produktů. Lotka má na skladu hned několik produktů vhodných k zachycení DITL. Já jsem konkrétně pracovala s mini kitem číslo 4, který tvoří 24 kartiček, rotační razítko a černý inkoustový polštářek. Nicméně všechny kity od Ali jsou natolik univerzální, že je můžete navzájem kombinovat aniž by to nějak narušilo výsledný efekt. Kartičky jsem vložila do plastové kapsy typu U, která je určena pro 12 kartiček o velikosti 3 x 4 palce na výšku.
 

Protože jsem zpracovávala dva dny, rozdělila jsem si kartičky na dvě části. Pro klasický den v práci jsem použila kartičky se sudými čísly, poněvadž v tento den vstávám v 6 hodin ráno. Logicky pak na den s Home office byly použity kartičky s lichými čísly. 

Na ozdobu kartiček, kam ještě přijde text komentující nejen doprovodnou fotografii, ale snažící se zobecnit náš životní styl v těchto dnech, jsem použila papírové výseky a puffy samolepky z mé oblíbené kolekce Office Hours. Pokud to šlo, snažila jsem se používat samolepku ve stejném odstínu, jako je číslo na kartičce. Když mi nevyšla žádná vhodná samolepka, použila jsem rotační razítko, jenž je součástí mini kitu a obsahuje fráze typu: reading, watching, eating, listening apod. 


Jak vidíte, mezi oběma dny jsem nedělala žádnou mezeru, ale navázala jsem hned ranní kartičkou druhého dne. Žlutou papírovou vlaječku s nápisem Let´s Stay Home jsem použila ze stejnojmenné kolekce.   


Na úplný konec obou dní jsem použila velkou kartičku z kolekce AE Stories By The Year Kit, rozřízlou na dvě poloviny, do které chci ve stručnosti napsat, jak se nám žije posledních jedenáct měsíců s Covidem 19. Samolepka roušky pak pochází z další covidové sady nazvané Living The Quarantine. Když tyhle sady vidím, říkám si, jak je scrap průmysl pohotový a jak ještě dlouhé uplatnění najdou tyto sady v našich albech. 







Děkuji Vám za přečtení a mějte se hezky!
Miša R. 



Žádné komentáře:

Okomentovat