pátek 5. února 2021

Project Life Week 02/2021

Ikdyž nemám zcela vytvořené Project Life album 2020, těším se každý týden na zpracování toho nového z roku 2021. 

Vybrala jsem si pro začátek totiž úžasnou sadu kartiček  Stories By The Year od Ali Edwards. Původně jsem si dokonce myslela, že nebudu používat titulkové kartičky, ale opak je pravdou. 

Tento týden jsem nakombinovala tyrkysovou a červenou barvu. A vše jsem  vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Jak už jsem se zmínila v úvodu titulní kartička je ze sady  Stories By The Year. Tato sada obsahuje 52 kusů těchto titulních kartiček o velikosti 4x6 inch v devíti barvách. Tentokrát jsem ji doplnila o kartonové samolepky ve tvaru hvězdičky a písmene "L". Písmenko "L" jsem ze samolepek Color Vibe Alpha od Simple Stories doplnila nadpis "ove". 

Při zpracování tohoto týdne jsem použila razítkovací sadu SELF CARE od Ali Edwards. Z té je i razítko "Current Priorities", které jsem přidala nejen na titulní kartičku. Datumy jsem narazítkovala pomocí roller razítka


Mimo kartiček ze sady  Stories By The Year od Ali Edwards jsem použila i kartičky o velikosti 3x4 inch vyříznutých z bílé Scrapbook čtvrtky. Všechny tři jsem ozdobila v podobném stylu - razítko "Current Priorities" a doplňková černě natisknutá razítka jsou ze sady SELF CARE od Ali Edwards. Pak jsem přidala kartonová písmenka "A", "S", "R", která jsem doplnila o samolepky ABC Color Vibe Alpha od Simple Stories.




Razítko "self - care" ze sady SELF CARE od Ali Edwards jsem natiskla pomocí Staz-On inkoustu i na fotografie a další kartičky ze sady  Stories By The Year od Ali Edwards. 



A to je pro dnešní den vše. 
Hezký víkend,

Charlotta

 


Žádné komentáře:

Okomentovat