středa 17. února 2021

Project life album - 4/2021

Rychleji než koronavir se u nás v týmu šíří zalíbení v tvorbě Ali Edwards. Jedna z mých dnešních stránek je právě inspirovaná Alinou (jak jí interně říkáme). Znate její videa na YouTube?

Když už jsem ji zmínila, tak s ní i začnu. První dnešní stránka je tedy v rozměru 8,5x11. Základem je bílá čtvrtka, na jejíž zbytcích jsem se vyřádila s razítky.

Ali si ráda dělá vlastní vzorované kartičky pomocí opakujícího se razítkování a celkově potom ráda opakuje zdobení (připomíná vám to někoho?). Nejvhodnější razítko v mé zásobě bylo z kolekce Magnolia Jane. Vybrala jsem si razítkovací polštářky a šla jsem na to. Teď přidám maličkou radu, která je samozřejmá, ale mně v zápalu tvoření unikla. Pokud si budete chtít sladit razítkovací barvu s barvou papíru, tak nejprve si barvy porovnejte/spárujte a až potom razítkujte. Já si prohlídla všechny mé notýsky Storyline Chapters (malý, ještě jeden malý a s velkými papíry) a Art Walk, než jsem si našla odpovídající odstíny k narazítkovaným nadpisům.

Stejnou cestou jsem šla i při hledání enamelek. Toto párování jsem si užila, prostě barevné tečky, co víc chtít?


A je tu druhá stránka. Tentokrát jsem si vzala papíry ze sady Around the Table a můžu vám napsat, že papíry jsou univerzální a hodí se i na miminkovské tvoření. Třeba na holčičí 12x12 stránku.

Opět jsem si vzala bílý základ a ze sady papírů si vybrala dva růžové a doplnila ho o černobílý kostkovaný papír. Abych stránku ozvláštnila, tak jsem si udělala pár visaček pod fotkami. Tato pomůcka je má oblíbené, nejsem schopná je dělat jen tak podle sebe. Dolní pruh jsem doplnila o menší v horné části stránky, který jsem doplnila ještě tenkým proužkem. Asi aby mi to ladilo s fotkami a byl tam nějaký kontrast k jemné růžové, kterou jsem použila i při volbě abecedy na nadpis - All Heart. Abeceda má jen jeden odstín, bohužel jsem to špatně vyfotila.

Abeceda obsahuje i malé hvězdičky, ty jsem doplnila o enamelky a vypadá to moc roztomile.

Doufám, že je vidět růžový mramorovaný vzor. Potom jste si taky určitě všimli, že jsem to opět přehnala s fotkami a potřebovala jsem je někam umístit (opravdu se mi občas podaří protřídit před vytištěním nebo i po něm, ale někdy/většinou to prostě nejde). A taky si můžu vybrat, zda za hlavní fotkou bude vykukovat bílá nebo růžová visačka ;). ČB papír jsem použila na zvýraznění hlavní fotky.


Na konci bych vám znovu ráda doporučila videa od Ali, protože dělá chyby, ale tím ukazuje, že se toho dá spousta napravit. Že nezáleží na tom, že se vám nepodaří dokonalý otisk razítka, ale na příběhu, který k němu napíšete a že si vyzkoušíte něco nového/jiného a to je ta pravá zábava. Prostě se koukněte aspoň na její poslední video a zkuste se nechat inspirovat jako já a další v naší partě.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



3 komentáře:

  1. Ajo, máš to nádherné! A velmi mne pobavil úvod😀 i Anetky postýlkové grimasy😂😂

    OdpovědětVymazat
  2. Razitkovani a i OPAKOVÁNÍ zdobení miluju! Máš to krásný Aji 👍 A tedy ty tvoje úžasný světlý barvy 👏

    OdpovědětVymazat
  3. Aji moc pěkné.....prý rychleji než koronavirus 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat