pondělí 22. února 2021

Project Life Week 43/2020

Když se na tyto stránky dívám, je to jedno z mých nejoblíbenějších zpracování za poslední domu. Čisté, "učesané", hladké, světlé,... 

Jako základ jsem použila bílé scrapbook čtvrtky, které jsem ořízla na potřebnou velikost 3x4 inch a 4x6 inch. Pak už jsem použila jen...


arch samolepek z novinkové kolekce The New Normal (Photo Play Paper Co.). Nějak jsem si v poslední době tyto tématické samolepky na archu 12x12 oblíbila. Jsou buď součástí sady i s papíry nebo se prodávají samostatně.

Kolekce THE NEW NORMAL je jedna z mnoha COVID Scrapbook kolekcí, která na trhu je. 

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladové bílé scrapbook čtvrtky.  Na tu jsem nalepila samolepky z archu The New Normal (Photo Play Paper Co.) Nakonec jsem  natiskla datumy


Fotky jsem doplnila opět kartičkami z  bílé scrapbook čtvrtky, na které jsem pomocí samolepící  ABC Color Vibe od Simple Stories nalepila nadpisy. Samolepky puzzle, jsou opět součástí archu The New Normal (Photo Play Paper Co.). Abych tu lehkou barevnost trochu "rozbila" nalepila jsem černé Phrase (slovo) samolepky


Samolepka pejska je z jiné COVID Scrapbook kolekce - LAUGH OR CRY QUARANTINELIFE OUTTAKE



Protože jsem potřebovala trochu víc místa na další text,  vytvořila jsem z podkladové bílé scrapbook čtvrtky jednu katičku o velikosti 4x6 inch.  Na tu jsem nalepila samolepky z archu The New Normal (Photo Play Paper Co.) a černou Phrase (slovo) samolepku. Po vyfocení všude dopsala texty.


Hezký týden, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat