středa 20. dubna 2022

Project Life Week 17/2020

 

Krásné středeční ráno i když vlastně, krásný den, kdykoliv si budete číst tento článek, Vám přeji!

Dnes mám pro Vás pokračování mého "AliAlba", tzn. pokračování alba roku 2020. Když jsem se podívala do historie blogu, kdy jsem naposledy přidávala stránky z roku 2020 málem jsem omdlela. Poslední článek je totiž z 9.června 2021, když opominu ten prosincový, tam jsem ale nepoužila materiál od Ali Edwards, takže to se nepočítá.

 

Levá strana byla dána kapsou z předchozího týdne a rozvržení je tak typu W, jež je součástí namíchaného balíčku č.6.

Kartičky jsou jak jinak než z Storytelling Basics Stories By the Year Kit. Občas jsem použila i bílou čtvrtku či druhou stranu kartičky. Ali Edwards má totiž potisk jen z jedné strany, což se mi zdá jako obrovská výhoda třeba oproti PL kartičkám od Becky Higgins. Na potisk titulní kartičky jsem použila již legendární razítko od Heidi Swapp a razítkovací barvu v odstínu Fern Green.


Na označení dnů jsem použila samolepící šťítky na pár nadpisů potom růžovou abecedu, která už mi dost dochází a tak místo správného nadpisu "sejeme" máme "sázíme", snad mi zahrádkáři prominou, ale scrap duše pochopí, že rozdíl je v počtu písmenek "e" :)  

 Zakomponovala jsem i trochu "krasopísma" a doplnila ho šipkou z Travel collection 2019.

A protože mi došla růžová Ali abeceda, přišlo dilema, čím ji nahradit, aby se aspoň typově či barevně k ní přiblížila. Po prohrabání se krabicí, kde mám uložené samolepící abecedy, padla volba na letitou Heidi Swapp, která už mne nejedenkrát zachránila. 

 Pravou stranu jsem vložila do kapsy typu H

Propašovala jsem jednu mini kartičku z Travel Collection kitu a doplnila ji o nápis z Heidy Swapp písmenek.

Tímto se s Vámi pro dnešek loučím, mějte se krásně a scrapování zdar!

J.





Žádné komentáře:

Okomentovat