pondělí 4. dubna 2022

Project life 2021 // Pár dní v únoru

Krásné pondělí všem! Tak jsme se na chvilku namlsaly na jarní počasí a přišlo opět to aprílové 😁 

Jak už víte z minulých článků, tak project life album z loňského roku lepím do alba 6x8, nerozděluji ho podle týdnů a vlastně ani podle měsíců. Vkládám fotky tak, jak mi přijdou pod ruku, občas shluknu několik fotek se stejným tématem jen z jiných dnů, ale jinak se o chronologii trochu také snažím.

Dnes na ukázku mám pár dní z února. Přišli se k nám do bytu podívat prarodiče se ségrou po strašně dlouhé době a to si zasloužilo vlastní stránku. Zvolila jsem dělenou kapsu 6x8 a jako kolekci jsem si vybrala Indigo & Ivy od Pink Paislee. Lotka ji měla na eshopu jako celý "kit", sada papírů tedy obsahovala i samolepky a také můj milovaný zlatý glitter papír! Zdobila jsem tedy samolepkami z kolekce a přidala jsem k tomu pár chipboard výseků z kolekce Daring a nezapomněla jsem ani na pár enamelek. Kartičku "my happy place" jsem nechala prázdnou s tím, že pak na ni dopíšu journaling.








Další stránka následovala tu předchozí a tak jsem měla stejný druh dělené kapsy a použila jsem i stejnou kolekci. Z papírů jsem si nařezala kartičky a na ně nalepila kartičky z paper padu s místem na journaling. Nakonec jsem přidala pár samolepek z paper padu, chipboardy a enamelky.






Ráda si dělám "výlety do minulosti" a vytáhnu ze svých zásob také starší kolekce. Děláte to také?
Těším se zase příště ❤
Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat