pondělí 11. dubna 2022

Jarní prázdniny 2022

Hezké pondělní ráno všem čtenářkám a čtenářům Scrapylife blogu.


Do dnešního příspěvku jsem si pro Vás připravila album z letošních jarních prázdnin, které jsme skoro celé strávili na chalupě, trošku i na svahu a také na hoře Říp.

Materiály na toto album jsem měla připravené už delší dobu - myslím, že od předposledních novinek na Scrapylife.cz. Naplánovala jsem si, že využiji 4x4 album od Heidi Swapp, samolepky od Teresy Collins, dřevěné ozdoby od American crafts a pár dalších ozdob. 

Když jsem před prázdninami chystala materiál, který si vezmu na chalupu, prohledala jsem svoje starší zásoby kartiček, papírů a různých ozdob, které se mi barevně hodily k dřevěno - zlatému albu, dřevěným ozdobám a černo-zlatým (resp.bílo-zlatým) samolepkám s nápisy od Teresy Collins.

Dříve jsem na dovolenou vozila i Canon Selphy tiskárnu, abych si vytiskla rovnou fotky. Většinou to ale dopadlo tak, že se mi do úpravy fotek vůbec nechtělo, takže jsem tiskárnu "táhla" zbytečně a ještě mě to pak tak štvalo že jsem neměla chuť ani na tvorbu samotného alba.... :-D. Takže jsem se poučila a tiskárnu už nevozím. Vytvořila jsem si tedy stránky s ozdobami a texty a doma jsem jen dodala fotky, které jsem už ani nezdobila, maximálně jsme k nim dopsala popisek. 

Musím říct, že se mi to docela osvědčilo, protože když jsme se vraceli domů, měla jsem komplet hotové album - jen ty fotky chyběly.

A teď už Vám ukážu, jak album vypadá. :-)


                

Některé stránky s fotkami jsem udělala z papíru a otevírací, protože jsem měla poměrně hodně fotek a bála jsem se, že mi nevystačí kapsičky 4x4. Zde jse použila na vytvoření větší odklápěcí stránky papír od Jen Hadfield z kolekce The avenue - hezky ladí k dřevěným ozdobám a zlatým nápisům na jiných stránkách.

 

 




 

Snad se Vám naše album líbí. 

Já se budu těšit zase za měsíc "na počtenou" :-)

Kája





2 komentáře:

  1. Kaji, to zpracování alba je celé naaaaaaadherné! A ty detaily. Opravdu krása

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Lotko, byla sem překvapena, že to docela i šlo rychle 😊

    OdpovědětVymazat