středa 6. dubna 2022

Project Life Week 5/2022

Pátý týden mého Project Life alba 2022 jsem vytvořila z Project Life kartiček vyříznutých ze Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp

Spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky vyříznutou ze Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp. Na tu jsem nalepila výřez "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka. Abych kartičce dodala trochu barvy, nalepila jsem na ni papírovou samolepku ze sady DAY IN THE LIFE od Pinkfresh Studio.



Na Project Life kartičky ze Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp jsem nalepila proužky barevných čtvrtek, abych na ně mohla později napsat text. Doplnila jsem je  enamelkami ve tvaru srdíček.  

Na některé fotky jsem doplnila i různé papírové samolepku ze sady DAY IN THE LIFE od Pinkfresh Studio.




Hezkou středu,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat