pondělí 18. dubna 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v březnu


Krásné Velikonoční pondělí! Doufám, že všechny odpočíváte a nenecháte se dnes kluky moc sešlehat 😊 Dnes se podělím o dvě stránky z alba 2021 a to konkrétně z  poloviny března. Tak pojďme na to!



Album 2021 lepím do alba 6x8, a už se celkem těším, jak se pro album 2022 vrátím k formátu 9x12 😁 Bláhově jsem si myslela, že se s albem vejdu do maximálně dvou alb ... no, už mám doba 4 (dokonce ty s tím širším hřbetem) a stejně mám obavy, že se nebudu vejít. Nedělám totiž jen kapsičkové stránky, ale sem tam i layouty, používám i 3d podlepky a také tlusté chipboardy nebo akryly. Také jsou občas na mne ty 6x8 stránky malé. Také se zase těším na dělení podle týdnů, to mi teď trošku chybí 😁

Na obě stránky jsem použila dělenou kapsu typu 3 a sáhla jsem po starší kolekci CAREFREE, ze které jsem toho ještě moc nenalepila. Hodila se mi barvami i pro začínající jaro. Z papírů jsem si nařezala kartičky a na ně klasicky rozložila fotky a některé rovnou nalepila. Pod jednu fotku jsem nalepila vellum, protože se mi fotka hodně ztrácela v pozadí. Sada papírů obsahuje i dvě stránky samolepek, ale přesto jsem si přikoupila i sadu samolepek a také papírové ozdoby





Můj styl zdobení stránek už asi nikoho nepřekvapí. Vždy se tam objeví štítek a něco třpytivého nebo zlatého. Sada papírů z kolekce CAREFREE ale i sada papírů z kolekce INDIGO&IVY obsahují glitter papír. Dlouho jsem přemýšlela, jak jen do stránek zakomponovat. Jednou jsem z něho vystříhala trojúhelníky a ty použila na layout ... ale pak jsem si lámala hlavu, jak tyto glitter papíry použít i do project life a pak jsem si vzpomněla na raznice a výsekové šablony! Já jsem si z glitter papírů vyrazila mini hvězdičky a srdíčka, ale věřím, že skvěle bude vypadat i abeceda nebo jiné tvary. Mě zaujala šablona ve tvaru kancelářských sponek a nebo kruhová raznice na zpevnění děr v albu.




A tady už je video z lepení :) 


Tak si užijte zbytek volného dne a těším se zase na 14 dní ✂



Žádné komentáře:

Okomentovat