pátek 1. dubna 2022

Project Life Week 4/2022

Čtvrtý týden mého Project Life alba 2022 je kombinací Project Life kartiček ze sady Stories By The Year a Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp
Spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky vyříznutou ze Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp. Na tu jsem nalepila výřez "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka. Abych kartičce dodala trochu barvy, nalepila jsem na ni papírovou samolepku "HUSTLE & HEART". Pomocí samolepící ABC/123 jsem nalepila i označení týdne "w 4".


Na černou Project Life kartičku ze sady Stories By The Year s potiskem "XO" jsem nalepila menší, vyříznutou z klasické, bílé Scrapbook čtvrtky a na ni nalepila papírovou samolepku "GREAT IDEA". 


Stejně tak jako titulní Project Life kartička, tak i další dvě s velkými nápisy jsou ze Scrapbook čtvrtky ze sady FAVES Paper Collection od Heidi Swapp. Doplnila jsem jen enamelková srdíčka


Předem natištěnou Project Life kartičku ze sady Stories By The Year jsem doplnila jen o rukou psaný text.


Hezký pátek,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat