pátek 8. dubna 2022

Travel Album USA 2022 - přípravy

Před necelými dvěmi týdny jsem se vrátila z dovolené a tak vám tu hned představím první část mého dovolenkového alba.  Bude to trochu delší.... 

S přípravou alba jsem začala již pár týdnů před dovolenou. Vždy si totiž sebou beru jádro, které si připravím předem, abych si mohla každý den zapisovat co jsme prožili. Po příjezdu domů pak už "jen" doplním materiály (mapy, samolepky, vizitky, atd.), které jsem nasbírala a vytisknu fotky. 

Tento rok jsem chtěla dovolenou zaznamenat do Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins, ale zjistila jsem, že má pro mé účely málo místa. Nechtěla jsem se ho vzdát. Uvnitř má plno úžasně předtištěných stránek k zachycení jakéhokoliv typu dovolené či výletu. A tak jsem ho celý začlenila do alba o velikost 3x8inch od Ali Edwards. Jeho součástí jsou i plastové kapsy 3x8inch, takže jsem je nemusela dokupovat zvlášť. 

Mimo výše zmíněného jsem tentokrát použila i další krásné doplňky od Teresy Collins: 


Doplňky, které jsem od Teresy Collins zvolila jsou převážně černo/bílé a některé růžové. Skvěle se k nim hodí i jiných pár kousků, které jsem zvolila jako oživení alba. 

Na titulní stranu alba jsem použila část Scrapbook čtvrtky Summer Vibes od P13. Tuto oboustranou čtvrtku jsem použila do úplně posledního kousíčku. Na nadpis "florida 22" jsem použila barvu měnící ABC samolepky Old School Thicker Stickers, bohužel to na fotkách není moc vidět, ale ve skurtečnosti jsou nádherné. 


I druhá strana Scrapbook čtvrtky Summer Vibes od P13 je potištěna mapou světa v krásných barvách. Já jen doplnila samolepku "LIVING THE GOOD LIFE" z Tropical Bliss Designer Stickers a razítky Horizon Clear Acrylic Stamps jsem natiskla letadýlka a "trasu".


Věděla jsem kam, kdy a na jak dlouho jedeme. A tak mi nebránilo nic v tom, předpřipravit si jednotlivé stránky dopředu. Věděla jsem i o pár výletech, které jsme měli podnikat na místě... Nebylo by to, ale asi zábava, kdyby se pár týdnů a i pár dní před odjezdem nemuselo vše celé měnit. Nejvíc z toho vytěžil můj syn, který místo dvou týdnů tropických prázdnin měl víc jak tři :-) 

Já do alba musela přidat víc stránek a  počkat si o týden víc na odlet... 


Jak jsem se už zmiňovala jednotlivé stránky v tomto albu jsou z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins. Stránky jsem mule oříznout, protože jsou větší, ale ani u jedné mi to nevadí. 
Na stránce vlevo "ADVENTURE" jsem napsala lety mého syna, moje a pak naše společné zpět. Bohužel jsem je napsala tak, že se mi to nelíbilo a musela jsem vymyslet nějaké řešení. Použila jsem barevný podklad od enamelek Buenos Días Enamel, které jsem v albu také používala.
Nahoře a dole jsem ještě použila krásnou černou washi pásku se zlatými letadýlky ze sady Jetsetter Washi Tape.

Na stránku vpravo z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins jsem nalepila puffy (měkkou) samolepku kufru ze sady Buenos Días Mini Puffy


Tím, že můj syn odletěl o týden dřív než já, měla jsem pár fotek. Jasně, že jsem nevydržela a nějaké už vytiska a vložila. 

V Picmonkey online editoru jsem vytvořila větší koláž, kterou jsem na rýhovačce ohnula a navrch nalepila ještě další fotku pohledu z okna letadla. Předpokládám, že tuto formu zpracování fotek budu mít v celém tomto albu. Na fotku jsem ještě nalepila nadpis pomocí samolepící ABC Tropical Bliss Designer Stickers a roller razítkem jsem natiskla datum. 

Strana vlevo s textem je z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins, kam jsem nalepila  samolepky ze sady Jetsetter Designer Stickers.


Součástí každého mého dovolenkového alba je i "obash" jednotlivých dnů. Dopředu si  roller razítkem natisknu datumy a pak každý den dovolené doplním heslovitě co jsme dělali. Na stránky z Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins jsem nalepila puffy (měkké) samolepky ze sady Buenos Días Mini Puffy a třpytkaté enamelky Buenos Días Enamel Shapes.


Tato dvoustrana je složená ze stránky z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins a vpravo z černých desek toho samého plánovače, které jsem ořízl na požadovanou velikost, udělala dírky pomocí děrovačky a vložila. Mezi jsem ještě vložila acetátovou/průhlednou stránku s potiskem "STAY MAGICAL" ze sady Ali Edwards My Story Pocket Bundle

Na stránku vlevo jsem mimo nadpisu pomocí samolepící ABC Tropical Bliss Designer Stickers nalepila "knížečku", kterou jsem vytvořila ze Scrapbook čtvrtky Faves Paper Collection. Knížečku jsem vytvořila pomocí skvělého pomocníka WeR The Works All-In-One Tool.  


Dalším zpestřením mého Travel Alba je pohybovací kartička pomocí ozubeného kolečka. Návod jak na to, jsem našla na YouTube. Použila jsem na ni podkladovou Scrapbook čtvrtku v růžové barvě se srdíčky, bílou Scrapbook čtvrtku a PL kartičku vyříznutou z 12x12 Scrapbook čtvrtky ze sady Faves Paper Collection

Také jsem přidala pár kapsiček, které jsem vytvořila z pauzovacího papíru a sešila na šicím stroji. 



Dalším pravidlem, které bývá v mých Travel albech jsou ABC - k jednotlivým písmenům přidávám výrazy a popisky týkající se dané dovolené. Tentokrát jsem použila ABC kulaté samolepky ze sady Tropical Bliss Designer Stickers. Stránky na této fotografii jsou všechny z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins.


Další náhled na dvoustranu - stránka vlevo z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins doplněná o nadpis ze samolepící ABC Tropical Bliss Designer Stickers a ručně opsaný obrys "MIROMAR" pomocí ABC šablony Day-To-Day Alpha Planner Stencil. Pro mě úžasný pomocník, protože nemám vůbec hezké písmo. 
Další "knížečka" vytvořená ze Scrapbook čtvrtky Faves Paper Collection pomocí skvělého pomocníka WeR The Works All-In-One Tool.  

Na druhé straně je další kapsička vytvořiená z pauzovacího papíru


Jak jsem se již zmiňovala v úvodu součástí alba o velikost 3x8inch od Ali Edwards jsou i plastové kapsy 3x8inch

Vpravo je další využití Scrapbook čtvrtky Summer Vibes od P13. Na nadpis "baha & cococay" jsem použila barvu měnící ABC samolepky Old School Thicker Stickers. Je to jedna z předpřipravených stránek, kterou jsme kvůli okolnostem nemohli využít. Přesto jsem ji v albu nechala a doplnila jen text.


Na stránka vpravo jsem vložila kapsy, které jsem vytvořila ze Scrapbook čtvrtek Faves Paper Collection a pomocí WeR The Works All-In-One Tool.  Opět jsem je sešila na šicím stroji a udělala dírky pomocí děrovačky. Vloženou bílou Scrapbook čtvrtku jsem doplnila o vystřižený globus z desek z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins



Další dvoustrana z plánovače Jetsetter Traveller Planner od Teresy Collins, dozdobená samolepící ABC Tropical Bliss Designer Stickers a ručně opsané obrysy pomocí ABC šablony Day-To-Day Alpha Planner Stencil
Další "knížečka" vytvořená ze Scrapbook čtvrtky Faves Paper Collection pomocí skvělého pomocníka WeR The Works All-In-One Tool a srdíčko ze sady  Buenos Días Enamel Shapes. Málo viditelná průhledná samolepka na "knížce" je ze sady Tropical Bliss Designer Stickers.


Dnešní poslední dvoustrana je kombinace pohybovací kartičky pomocí ozubeného kolečka. Použila jsem na ni podkladovou Scrapbook čtvrtku v růžové barvě se srdíčky, bílou Scrapbook čtvrtku a PL kartičku vyříznutou z 12x12 Scrapbook čtvrtky ze sady Faves Paper Collection a Scrapbook čtvrtky Summer Vibes od P13 s nadpisem "TAMPA" pomocí ABC ze sady Tropical Bliss Designer Stickers. Aby se stránka lépe otevírala nalepila jsem Index Tab.


To už je pro dnešní den vše. 

Přeji krásný víkend, 

Charlotta






2 komentáře: