pondělí 2. května 2022

Project life 2021 // Pár dní v dubnu I.

Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukážu kapsičkové stránky z našeho loňského alba, na kterém stále pracuji 😁






Tak dlouho jsem se v polici koukala na kolekci Day in the life of Echo Parku až jsem to nevydržela a musela do ni o víkendu střihnout ✂ Kolekce mne zlákala na svou barevnost a také faktem, že obsahuje papíry, které lze rozstříhat na kartičky. Tím jsem si trošku naběhla, protože jsem si neuvědomila, že tam každý papír není 2x, jako to je skoro v každé sadě papíru, ale jsou tam jen jednou a tak se tedy musíte rozhodnout, zda použijete kartičky nebo papír. Já si navíc ještě vybrala stránku s úplně "blbým" rozložením kapes ... tedy 4x kapsa 3x3 a 3x kapsa 2x2 ... tedy ani jedna kartička mi do nich nesedí 😁 Jó někdy se zadaří ... ale jsem holka šikovná a poradím si! Kartičky jsem si vytvořila nařezáním papírů, tak jako to dělám skoro u každé novější kolekce, která žádné kartičky neobsahuje. Myslím, že si tuto kolekci pošetřím na album z letošního roku, to totiž budu lepit zase do alba 9x12.


Tahle kolekce je skvělá v tom, že je to vlastně takový kreativní balíček, protože kromě papírů v balení najdete také velký arch papírový samolepek. Já jsem si ke kolekci přikoupila ještě papírové ozdoby a chipboardy. Na kartičky jsem pak nalepila fotky a k nim nalepila samolepky z kolekce a také pár puffy ozdob. Nechyběl ani papírový štítek a papírová ozdoba z kolekce.






Protější stránka mi vyšla zrovna layoutová. Na větší část stránky jsem nalepila proužkovaný papír, který jsem po  straně výjimečně neutrhla a pod fotku jsem nalepila kartičku, která na sobě má tisk mřížky a tu jsem utrhla 😁 Přijde mi, že skoro všechny firmy neustále zvětšují ozdoby v kolekcích ... třeba ten chipboardovej budík ... je obří! 😁 No dobře, vím, že lepím stránku 6x8 a že na klasické 12x12 by tak obří nebyl, ale stejně 🤷‍♀️ Naštěstí se mi na tuhle stránku zrovna hodil, protože jsem lepila stránku s fotkou z ráda, kdy se chodí madam pomazlit vždycky si lehne hlavou na polštář. Pak už jsem jen lepila samolepky z kolekce, puffy ozdoby a doplnila velký nápis. Nebaví mne moc skládat si vlastní nápisy a tak skoro vždy sáhnu po těch připravených. Po dlouhé sobě mi oko padlo také na sprej color shine ... ten tedy nepoužívám jako sprej, ale vždy jen otevřu a opatrně pokapu stránku. Je potřeba obsah ale dobře protřepat, jinak se tvoří mastné fleky.





Těším se zase za 14 dní ... to tu na vás bude čekat zase video ✂❤

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat