středa 11. května 2022

Project Life Week 33 a 34/2019


Krásný májový den Vám přeji!

Dnes Vám ukáži dva týdny z našeho alba 2019. Na jeho zpracování jsem si vzala k ruce kolekci peaceful heart od Jen Hadfield. 

Další inspiraci z tohoto materiálu najdete i v mém starším článku, kde je však zpracován jeden říjnový týden. Tuto kolekci můžete totiž používat od jara do podzimu. Už se těším, až si ji vezmu k ruce na zdokumentování Jóga festivalu, který se konal u nás minulý týden.

 

 

 

 

 

 

Týden 33. jsem vložila do kapsy typu F od Becky Higgins, papíry jsem použila růžovo-oranžové, trochu retro, ale k týdnu na chalupě si myslím se skvěle hodí.

Na titulní kartičku jsem nalepila vyseknutý kruh a dozdobila papírovými samolepkami z kolekce. Samolepící abecedu jsem použila perleťově růžovou od Paige Evans s názvem Whimsical.

 

Abeceda je puffy s lehkým leskem, nepodařilo se mi ji však vyfotit. Samolepek v sešítku je víc než dost a obsahuje jak květiny, hesla, "washi" pásky, tak i pár lepítek se zlatým akcentem/fólií.

 

Následující týden jsem vložila do kapsy typu T. Použila jsem opět kolekci Peaceful heart, ale tentokrát jsem si vybrala papíry do zelena. Zjistila jsem, že poslední dobou se mi nejvíce líbí skoro monochromatické stránky s černým písmem. 

 

Titulní kartičku jsem slepila ze tří druhů zelenkavých papírů. Na označení týdne jsem použila starou samolepící abecedu od Dear lizzy Saturday Good Vibes. Na štítek jsem natiskla datum a 3D samolepícími čtverečky podlepila fotku ibišku, který mi vykvetl, ale do kompozice se mi moc nehodil, tak jsem vystřihla jen květ a zdobí mi titulku.
 


Ústředním motivem tohoto týdne se tedy stává zelená barva, černá abeceda a šťítky/labely. Mini-abeceda je pak dílem naší Báry a její značky Lepikaro.

 

Udělala jsem si i malou odklápěčku, tak abych na stánku vměstnala další fotku, ale zárověň, aby stránka nebyla přeplácaná fotkami. Teď už zbývá jen dopsat journaling a další dva týdny jsou v albu. Hurá!!!

Mějte se krásně! Užívejte si sluníčka a scrapování venku na terase!

Lepení zdar! 

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat