pondělí 9. května 2022

Minialbum z Českého Švýcarska

Hezké květnové ráno,

pamatujete si ještě krásnou kolekci od Becky Higgins Project 52 Daring Core kit?

Já jsem ji měla na celoroční album z roku 2020 (no...není úplně dodělané, to musím přiznat :-(). Ke kitu patří také sladěné velké album a spousta krásných kartonových ozdob.

Příspěvky, kde jsem Vám ukazovala toto album a kolekci, si můžete přešíst tady, tu a ještě také zde :-).

Před pár týdny jsme vyráželi na víkend do Českého Švýcarska a já si s sebou chtěla vzít pár pomůcek, abych se vrátila s alespoň trošku rozdělaným malým albem a při vybírání z mých zásob mi padla do oka právě kolekce Project 52 Daring. Do skal a lesů jako dělaná :-)

Jako album jsem tentokrát použila flipbook - ten jsem dokonce použila i na náš minulý výlet do Českého Švýcarska, o kterém si můžete přečíst zde :-). Tato menší alba mě teď hodně baví, protože jsou hotová poměrně rychle. 

A teď už se pojďte podívat, jak jsem album zpracovala :-)



 
Na titulní texty k jednotlivým dnům jsem využila samolepící kartonové ozdoby s nápisy zkratek dnů.

 

 Některé stránky nejsou v kapsičkách - jednak Flipbook neobsahuje zase tolik kapsiček a já měla hodně fotek a jednak jsem některé stránky chtěla udělat otevírací, jako například tuto.

 

 


Na této stránce jsem pod fotku schovala kapsičku na bodovací lístky z minigolfu. 








Tady jen malá ukázka vtipnosti našich dětí - aneb zápis do knihy hostů na hradě Sloup :-)

 



Jako poslední stránku jsem využila kartičku, která měla v původní kolekci funkci poslední kartičky v ročním albu. Jen jsem text What a wonderful year změnila na What a wonderful weekend (nápis weekend je vystřižený z jiné kartičky velikosti 3x4). 

Používáte také někdy flipbook alba? Mě se moc líbí.

Mějte se hezky a za měsíc se těším "na počtenou".

Kája









Žádné komentáře:

Okomentovat