středa 18. května 2022

Project life Zvonek zvoní, škola končí...

Blíží se konec školního roku a je třeba zaznamenat tuto radost v albu z minulého roku. Doma jsme měli pyšnou absolventku 1. třídy a to si žádá velký layout. 

Protože se mohla pochlubit samými jedničkami na vysvědčení, na layoutu musela být tato skutečnost
vidět. Nejprve jsem si naznačila tužkou, kam nasypu největší množství jedniček. Vybrala jsem skoro všechny jedničky, které mé zásoby nabízely. Nad fotku jsem přidala girlandu a pod ni zašoupla papírový výsek. Ze zbytků papíru jsem vyřezala květiny a lístky.



Na PL stránku jsem přidala fotky z dalších událostí a opět použila kolekci Day in the life od Echo Park Paper.


Přeji krásné slunné dny a budu se těšit zase za měsíc. 

Darina









Žádné komentáře:

Okomentovat