pondělí 16. května 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v dubnu

 Krásné pondělní ráno! Dneska to nebudu moc okecávat a jdeme rovnou na stránky! 





Dneska to bude krátký ... ale to si myslím vždycky a pak tu vyfrknu román 😁

Na dvě kapsičkové stránky jsem použila kolekci KEEPING IT REAL, protože se mi tématicky hodila. Jak je již zvykem, kolekce neobsahuje kartičky a tak jsem si kartičky nařezala malé papíry z kolekce (ty velké jsou ještě skladem 😊). Pak přišly na řadu ozdoby - sáhla jsem hlavně po těch puffy a k nim jsem použila ještě puffy nápisy a puffy abecedu. Použila jsem i pár papírových ... ty jsem si vystřihla z papírů. Na doladění jsem použila pár enamelek v podobných barvách jako je kolekce. 






Druhou stránku jsem nalepila stejným způsobem jako tu první ✂





A tady je video z procesu, jak dvě kapsové stránky vznikly 😊


Tak brzy u dalšího článku ahoj! 👋

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat