pondělí 30. května 2022

Project life 2021 // Pár dní v dubnu III.

Krásné pondělní ráno! Dnes tu mám pokračování v našem albu pro rok 2021. Ukážu vám další stránky v dubnu.






Před pár týdny v Českých Budějovicích proběhlo papeerové setkání a obě jsme tam s Lotkou byly jako prodejkyně. Jelikož jsme měly stánky vedle sebe, neodolala jsem a šla jsem se k Lotkce "jen kouknout". No, dopadlo to asi takhle 😂

  


Dlouho jsem si nedala osobní výzvu a to jsem se po tomto nákupu rozhodla změnit. Vybrala jsem ti totiž produkty od různých značek a z různých kolekcí a jestli moje články sledujete pravidelně, víte, že mi kombinování značek a kolekcí moc nejde 😁

Jako základ pro jednu kapsovou stránku a jeden layout jsem si vybrala papíry z kolekce Care free od Heidi Swapp. K ní jsem si vzala i samolepky z kolekce. Z nákupu na papeeru jsem si z vybrala puffy frázepapírové ozdobyakrylové ozdobydřevěné ozdoby

Bilou čtvrtku jsem si nařezala na kartičky 3x4. V paper padu jsem si vybrala papír s proužky, který si už nějaký pátek syslím 😁Utrhla jsem z něho svislý pruh a nalepila na krajní kartičky. Na zbylé dvě kartičky jsem nechala bez pozadí. Na kartičky jsem nalepila fotky a ozdobila. Nezapomněla jsem ani na moje oblíbené štítky na zápisky.





 Na layout jsem také použila vybraný papír a úplně stejně jsem si z něho utrhla svislý pruh a nalepila na stranu, která sousedí s tou kapsovou. poté jsem nalepila fotky a dozdobila.
















Žádné komentáře:

Okomentovat