středa 1. června 2022

Project Life Week 35/2019

Krásný mezinárodní den dětí Vám přeji!

Dnes jsem si pro Vás připravila článek z posledního prázdninového týdne roku 2019. Ten mapuje naši cestu za dovolenou do Itálie, kam jedeme letos už po šesté a vnímáme to tak, jako bychom jeli na chatu, a přitom je to kemp. Komunita tamních lidí je velmi vřelá a je moc milé se s nimi po roce sejít a trochu si popovídat a oprášit tak němčinu či angličninu, dokonce i pár italských slovíček už zvládáme.

K ruce jsem si vzala kolekci od PinkFresh Studio s názvem Let your heart decide. Pamatujete si ji? Papíry už mám celkem prořídlé, ale papírových výseků zbylo ještě dost i samolepek, tak jsem se mohla rozmáchnout a nešetřit jimi.

Pojďme se podívat na ten bezstarostný - carefree - týden roku 2019.

 

 


Levou stranu jsem vložila do neobvyklé kapsy typu T. PL kartičky jsem si nařezala z papírů z kolekce Let your heart decide, bílé čtvrtky, či jsem je doplnila PL kartičkami z kolekce Click. 


Na titulní kartičce jsem pak nešetřila výseky a samolepkami. Dokonce jsem tam vlepila i jednu koženkovou samolepu.


Součástí této kolekce byly i dvě abecedy, podobné té klasické od Tima Holze. 


Ale nejvíc pyšná jsem asi na rozstřihnutí visačky :) nejdříve jsem měla v plánu ji nalepit nahoru na kapsu, ale ze zkušenosti vím, že ne vždy ozdoba takto nalepená vydrží zkoušku nenechavých dětských ručiček.


Pravou stranu jsem pak věnovala oslavě narozenin a nalepila jsem ji na velkou dvanáctkovou bílou čtvrtku.

 

Ze zbytků papírů, jež jsem použila na kapsové stránce jsem vysekla raznicí hvězdičky, tak mi obě strany k sobě ladí i při nedostatku papírů. Jako další ozdobu jsem použila žlutou razítkovací barvu a razítko mini hvězdiček od Kelly Purkey. Pás fotek jsem doladila ještě journalingem, zmenšenou PL kartičkou a jedním výsekem.


Taky už se nemůžete dočkat těch letošních prázdnin? Mám za to, že se letos snad víc těším já než mé děti 😊

Mějte krásný červen a brzy na počtenou!

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat