středa 22. června 2022

Přání

 

Hezký den Vám přeji!

Dnes jsem tady s jedním rychločlánkem, Jak se blíží prázdniny, tak ten čas snad letí jednou tak rychle. Člověk neustále honí nějaké termíny, rozloučení se sezónou, školní výlety či besídky a tak na pořádné tvoření není čas. Těším se na spoustu zážitků, jež budu moci na podzim či v zimě scrapovat, jakého roku přesně nevím, ale kdo by to teď řešil :)


Jako první jsem si vzala k ruce kolekci od Becky Higgins s názvem Sweet. Mám ji opravdu dlouho, takže materiálu už je poskrovnu, ale na jedno makronkové přáníčko to ještě vystačilo. Na e-shopu jsou k dispozici ještě PL kartičky, takže si podobné prání můžete také slepit.
A jestli hledáte další inspiraci s touto kolekcí naleznete ji i ve starších článcích (PL album).












Další kolekce, jež se mi vloudila pod ruku nese název Currently. Jeden čas to byla velmi oblíbené kolekce pro svůj minimalismus a svěží barvy. 

V e-shopu se dá už sehnat jen rolovací razítko a sponky na papír s výřezem, obojí skvělé, pokud si vedete diář.

Mašličku jsem použila ze zásob, ale moc pěkné jsou třeba od Paige Evans z kolekce Take me Away.

Inspiraci s kolekcí Currently najdeš zde.




Třetím počinem je přáníčko skoro svatební, neboť jsem použila kolekci Southern Weddings taktéž od Becky. To je tak, když si člověk udělá zásobu materiálu na tvoření, nestačí to nalepit, a než se dostane k lepení zjistí, že už se mu daná kolekce nehodí nebo nelíbí.

Naštěstí lze tato kolekce použít i na romanticky laděná přání třeba pro kolegyni z práce.






A posledním přáním dnešního dne je to s mořskou

tématikou a origami parníkem. Materiál už ani nevím odkud je, ale mám pocit, že jsem ho dostala od sestry v době, kdy blog scrapylife byl ještě v plenkách.  Podobný materiál naleznete na tomto odkazu.

Jak složit origami parník najdete na Pinterestu. Samolepky jsem si půjčila od dětí.



 

Přeji Vám klidný zbytek školního roku a krásné prázdniny. A jestli jsem Vás dnes neunudila k smrti, tak slibuji že se pokusím za tři týdny napsat článek lepší.

J.










Žádné komentáře:

Okomentovat