pondělí 28. ledna 2019

Project Life Week 8/2017

Krásný den vám přeji!
Dnešní článek bude opět výletem do minulosti, už ne tedy rok 2016, kde mi chybí zpracovat "už" jen Vánoce:), ale únorový týden roku 2017.
I dnes jsem si vzala na pomoc klasickou project life kolekci s kulatými rohy. Vyhrála to Sweet a na oživení relativně nová písmenka od PinkFresh Studio. 




Ke kolekci Sweet od Becky Higgins jsem si nejprve našla vše, co k této kolekci doma mám. Zvolila jsem růžovo-černou kombinaci i přesto, že mám dva syny a při zpracování tíhnu spíš k modré a zelené.
Levou stranu jsem zpracovala do kapsy designu E, jež mi určil týden 7/2017 (jak vypadal, se můžete dočíst zde). 
Na titulní kartičku, ale vlastně i do ostatních kapes, jsem použila papíry ze sady Sweet ve velikosti 6x6 palce a ozdobila ji papírovým výsekem fotoaparátu se zlatou fólií. Růžová samolepící puffy abeceda je jednou ze čtyř v sadě Indigo Hills 2


Nechtěla jsem, aby tak říkajíc na první dobrou byla vidět fotografie z Inspirity (písmenka jsou opět Indigo Hills 2), tak jsem ji ukryla do přeložené kartičky ve velikosti 4x6 palce a nalepila přímo na kapsu. Kartónová šipka ukazuje, že se zde něco skrývá.


Pravou kapsu jsem zvolila v klasickém designu A, aby se mi lépe doháněl skluz a já nemusela moc přemýšlet u vyvolávání fotek. Zde jsem použila klasické PL kartičky


Růžovou abecedu zde vystřídala černá puffy od PinkFresh s názvem simple et sweet. Zelená lodička je vystřižená z PL kartičky a podlepená 3D samolepícími čtverečky. Chipboardový výsek Notes pak označuje journalingovou kartičku.


Bohužel nevýhodou této abecedy je, že v balení najdete jen dvě písmenka Y a tři X, pomohla jsem si tedy ustřižením jedné "nožičky" z X a voila Y je na světě a ještě mi zbyla čárka třeba nad A:) Růžová vlnovka je z chipboardové sady.


Poslední fotografii jsem ozvláštnila kusem papíru ze sady 6x6 palců (na e-shopu jsou nyní ve slevě) a vystřiženými makronkami z PL kartičky, které jsem podlepila 3d čtverečky. Nápis Cafe je opět od PinkFresh Studia.

A to je pro dnešek vše. 

Mějte se krásně!

J.

P.S. Pokud se vám kolekce Sweet zalíbila, lze si z ní vyrobit i přání viz článek.






1 komentář:

  1. Máš to moc krásné :). Sweet v tvém podání nevypadá vůbec špatně, ale asi to není můj styl. Ty kapsy typu E vypadají skvěle, mělabych je taky vyzkoušet ;).

    OdpovědětVymazat