pátek 25. ledna 2019

Project Life Week 3/2019


Třetí týden 2019! Zatím jsem ve svém Project Life albu aktuální, fajn pocit. 

Opět jsem použila Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a přesto vypadají stránky od minulého týdne odlišně.  



Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Project 52 Rad Core Kit  o velikosti 4x6 inch. Natiskla datumy a nalepila  Word Phrase (slova) samolepky. Nic složitého.


Tentokrát jsem si v sadě Project 52 Rad Core Kit našla kartičky se specifickým fontem :-) Není to prvoplánovitě můj styl, ale v celku stran se mi to líbí. 

Natištěné nadpisy jsem doplnila o  krásné puffy (měkké) samolepky ABC Indigo Hills 2 (bohužel se již nevyrábí), ale jsou jiné, hodně podobné od Pinkfresh Studio v mnoha barvách a Word Phrase (slova) samolepky.



Další z předem natištěných nápisů byl na kartičce 3x4 inch "GO WITH THE FLOW". Nápis neměl okraje, tak jsem je slabou fixou dokreslila, aby korespondoval s ostatníma kartičkama. Nakonec jsem doplnila Word Phrase (slova) samolepku "just be yourself".


V jedné části týdnu se mi sešlo hodně fotografií, které jsem chtěla do alba zařadit děj se co děj. Vlastně šlo o jednu fotku o velikosti 3x4 inch. 


Mezi kartičku a fotografii (3x4 inch) jsem vlepila kousek washi pásky. Tuto "dvojkartičku" jsem pak nalepila na velkou fotografii (4x6 inch) a zasunula do plastové kapsy. 
Aby se dala "dvojkartička" nadzvedávat, přidala jsem štítek vyseknutý z jedné z kartiček kolekce Project 52 Rad Core Kit. Tato výseková raznice na štítky/etikety je jeden z mých nejoblíbenějších pomocníků od WeR. 

A teď už jen pár detailních záběrů...
Na štítek jsem nalepila dvě Word Phrase (slova) samolepky a dovnitř přidala nadpis pomocí  puffy (měkké) samolepky ABC Indigo Hills 2 a opět část kartičky z Project 52 Rad Core Kit


Mým prvotním a hlavním záměrem jsou nekomplikované stránky a plné album. 

Moc děkuji za pozornost a přeji krásný víkend,

Charlotta



3 komentáře:

  1. Lotko,klobouk dolů,že jsi aktuální i vzhledem k okolnostem!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tvou aktuálnost obdivuji :). Budeš mít celý rok z 52 Rad nebo se můžeme těšit i na nějakou jinou kolekci?

    OdpovědětVymazat