pondělí 6. června 2022

Project life - duben 2022 ve velkém albu

Hezký jarní den,

dnes jsem si pro Vás připravila zpracování celého dubna ve velkém ročním albu 30x30. 

Jak jsem Vám již dříve ukazovala (tady a zde), na letošní rok mám velké album od Heidi Swapp Black and White Stripe album a zpracovávám do něj po měsících.

Na měsíc duben jsem využila kolekci Click od Becky Higgins, ke které jsou kromě Project life kartiček také papírové ozdoby a kartonové samolepky.

Po hodně dlouhé době jsem také využila Fuse tool - jednu fotografii jsem měla hodně širokou a chtěla jsem ji rozdělit na dvě části. 

A teď už Vám ukáži, jak jsem duben zpracovala.


První stranu jsem ladila do oranžové - snažila jsem se najít i puffy samolepky takové, aby se barevně hodily. Využila jsem některé ze sady Keep it real od Pinkfresh studio a srdíčka zase ze sady Live life happy od Pebbles.
 


A zde je první využití Fuse tool na této dvoustraně - velkou fotografii jsem rozdělila na dvě části a udělala jí odklápěcí. Aby se mi při prohlížení alba stránka neustále neodklápěla, přichytila jsem jí velkou zlatou svorkou. 

 

 
Druhou stránku jsem ladila do červené. Použila jsem jedno ze starých razítek ze sady Good times od Ali Edwards a Archival ink z mini sady, ve které je několik barev razítkovacích polštářků.

 
Zde je druhá kapsička, na kterou jsem využila Fuse tool - měla jsem víc fotek, ale už by nevystačily na další stránku, tak jsem přidělala kapsičku a tam se mi vešly dvě velké 6x4 fotografie.

Ani bych nevěřila, že se celý měsíc vejde jen na dvě velké strany. Ale nemyslete si, že jsem aktuální a mám už hotové album až do dubna - mezitím mi chybí ještě únor a březen :-D.

A jak jste na tom s aktuálností vy? I když mám pocit, že ve scrapbookingu je "aktuální" docela sprosté slovo :-)

Hezké slunečné i jiné dny Vám přeji a brzy zase "napočtenou".
Kája

 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat