pondělí 13. června 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v dubnu IV.

Krásné pondělní ráno! Hlásím se opět s dalšími stránkami z našeho loňského rodinného alba ... Stále ještě z dubna 😁





V minulém článku jsem si dala takovou malou osobní výzvu a vesele v ní pokračuji i tentokrát ... Mix kolekcí i značek ... pro mne docela výzva 😁

Začala jsem layoutem ... jsou dny, kdy mi přijdou layouty jednodušší a tohle byl přesně on. Jako základ jsem si vybrala papíry a papírové ozdoby z kolekce SOME DAYS od Pink Fresh. Další ozdoby byly také od Pink Fresh ... vybrala jsem zlaté puffy tvary. Druhou značkou, kterou jsem na tento layout použila je značka Shimelle - od ní jsem si vybrala glitter enamelky. Třetí a poslední značkou, kteru jsem na layout použila ja moje oblíbená Freckle Fawn. Od ní jsem si vybrala dřevěné nápisy se dny v týdnu.






Druhou stránku jsem nalepila následující kapsičkovou. Fotky spolu sice událostně nesouvisí, ale je na nich naše madam a tak se mi zalíbilo stránky opět spojit a udělat z nich tzn. double layout. Na druhou stránku jsem použila všechny předešlé materiály ... a navíc jsem přidala ještě puffy abecedu od Pink Fresh a na kartičku s hodně divokým motivem jsem pro zjemnění použila pruh vellumu.





A tady už je video z lepení! 

Tak zase brzy ahoj!

Bára




Žádné komentáře:

Okomentovat