středa 29. června 2022

Project life 2021 // Pár dní v dubnu V.

Krásné středeční ráno! Hlásím se opět po 14 dnech (i když s menším zpožděním pardonek 🙈😁) se svou inspirací z mého project life alba z roku 2021.

Už je to trošku trapný, já vím, ale dneska zase ukážu stránky z loňského dubna. Ne a ne se totiž dostat k vytištění fotek z loňského května a června 🙈 Jak to máte vy? Kde teď aktuálně v albu jste? 🤔



U Lotky jsem na papeerovém setkání ulovila několik věcí a jednou z nich byly i papírové ozdoby z kolekce Project 52 Daring. Sadu kartiček k nim doma sice nemám, ale Lotka ji má dostupnou na eshopu, takže to můžete pěkně sladit! Co jsem ale doma z kolekce měla, jsou chipboardové ozdoby ze zmíněné kolekce. Jak jsem vyřešila kartičkovou situaci tentokrát? Použila jsem starou dobrou klasiku - kolekci CLICK. Ta se totiž hodí snad ke všemu! A to je vlastně vše co jsem použila ... když pominu plastové kapsy 6x8 a album 6x8. Stačí pár produktů.





První kapsa je na dvě velké 6x4 kartičky. Padla mi do oka jako první ta se žlutými kvítky a ta i udala celou barevnost stránkám. Vybírala jsem pak na další stránku schválně světlé kartičky a jednu s kvítkem, které jsem pak vystřihla a použila jako ozdobu. Na kartičku s kvítky jsem nalepila jednu malou s označením týdne a mřížkou, takže mi vzniklo místo na zápisky. Druhou kartičku s označením dne jsem použila i na protější stránce. Obě stránky to pak pěkně sjednotí. Stránky jsem pak dozdobila stejně ... použila jsem již zmíněné produkty. Na poslední kartičku jsem si nadepsala nadpis a vedle něho pak napíšu zápisky.






Těším se s další inspirací zhruba za 14 dní.
Ahoj! 

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat