pátek 1. července 2022

WITL® 2022 + dárek

Tvorbu alba na téma WITL® jsem popsala již v nespočet příspěvcích ZDE, včetně detailního popisu toho co přesně WEEK IN THE LIFE® je, jak se na něj připravit a jiné typy, které mě osobně při výrobě tohoto typu alba pomáhají. 

Dnes vám ukážu WITL® album 2022. Celkem jsem do alba o velikosti 6x8 inch vložila 29 dvou stran - jsou to plastové kapsy o velikosti 3x8 inch a 6x8 inch, fotky o velikost 7 x 8,5 inch. Stejné album použiji ještě i na zaznamenání WITL® 2023. 

Pár dnů před WITL® týdnem, který chci zaznamenat si vložím do alba o velikosti 6x8 inch nějaké plastové kapsy o velikosti 3x8 inch a 6x8 inch, kartičky na které budu psát text v daném týdnu a ozdoby, které bych tam chtěla mít. 

Forma jakou jsou jednottlivé dny zaznamenány je stejná, aby to nebyl až tak velký "guláš". Tento rok to mám viz nákres.

Vím, že každý den budu mít jiné fotky, ale už na začátku jsem si řekla, že tři se budou každý den opakovat. Jsou napsané na nákresu dole.






Titulní stranu jsem vytvořila z  fotografie 7 x 8,5 inch na kterou jsem nalepila samolepku "WEEK IN THE LIFE"  ze sady AE WITL® 2020. To jsem doplnila o tři woodveneer (dýhové) postavičky, které jsou součástí jiné sady od Ali Edwards My Story Starter Kit. Na označení roku jsem použila samolepky ze sady  Color Vibe Sticker Book od Simple Stories.


Na zadní stranu titulky, jsem pomocí oboustranné E-Z Runner lepící pásky nalepila koláž fotografií a na každou doplnila vystřiženou, kulatou ozdobou (od Ali Edwards) s textem z kartonové obálky , která bohužel nejde samostatně koupit. Já mám, ale pro prvních šest zákazníků, kteří si na e-shopu www.scrapylife.cz něco koupí, tuto obálku (velikost něco mezi A4 a A5) jako DÁREK
Protože jsem věděla, že nebudu mít za den tolik fotek abych jimi naplnila alespoň polovinu alba o velikosti 6x8 inch, vzala jsem si na pomoc ikonky vytištěné na plastových kolečkách WITL Plastic Circle with Everyday Icons. Ty mi pomohly s tématy na fotky, které mi za několik let ukážou, čím jsme se v našem životě obklopovali

V týdnu, který WITL® dělám, do alba píšu jen popis toho co chci mít v albu zaznamenané a fotím fotky.


Následující týden fotky už jen zpracovávám a vkládám do alba a zdobím. 


Určitě je pro mě mnohem jednodušší, že mám foto tiskárnu i na velké formáty doma. Vše je pak rychlé a já nemám výmluvy, že to nestíhám dodělat. Nedám dopustit na EPSON P6000. 

Přeji krásmý začátek prázdnin a zkuste si toto mini album také vytvořit. Je fajn se za několik let podívat na detailnější obraz toho co jste dělali. A pokud WITL® děláte každoročně, zjistíte, jak moc se dané roky liší a  to si člověk myslí, že dělá stále to samé. 

Charlotta




2 komentáře:

  1. Super! Já se k tomu WITL snad taky někdy odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, není to tak šílený jak to na první pohled vypadá :-)

      Vymazat