pondělí 25. července 2022

Project life 2021 // Pár dní v květnu II.

Krásné pondělí! My jsme si užili víkend na chalupě u babičky a stihla jsem i něco málo nalepit ... a tak vám tu dnes ukážu dalších pár dní z loňského května.






Když jsem si na víkend na chalupě balila "lepíky", tak jsem pohledem zavadila o kolekci PEACEFULL HEART od Jen Hadfield. Je plná kvítek a neutrálních barev a takové domácí pohody ... a to se mi přesně hodilo na tyto dvě stránky. Vzala jsem si s sebou paper pad a papírové výseky. Většinou mám produkty z kolekcí u sebe ... ale tuto ještě nemám "uklizenou" a tak jsem si s sebou zapomněla vzít samolepky a také kovové svorky ve tvaru srdíček 🙈






Z paper padu jsem si vybrala dva papíry a jelikož jsou o velikosti 6x8, tak mi vznikly celkem 4 kartičky. Hodně se mi líbí styl lepení alb Lotky ... vždycky najde jeden prvek, který pak používá napříč celé stránce. Já jsem si z papírových ozdob vybrala černé obdélníčky se zlatými hesly a ty jsem použila na všech čtyřech kartičkách. Kartičky jsem ozdobila již zmíněnými papírovými výseky, papírovými štítky pro journaling a také pár enamelkami z kolekce TRULY GRATEFUL od Paige Evans.




Příště se těším zase s videem a uděláme si malý výlet do historie se starší kolekcí 😊

Ahoj, Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat