pátek 8. července 2022

Travel Album Turecko 2022 - co sebou

Posledních cca deset let si na jakoukoliv dovolenou předpřipravuji album, abych až se vrátím, měla všechny texty, které v albu chci mít, měla zaznamenaný. Potom už je jednoduché jen doplnit fotky, nasbírané prospekty, lístky atd. a pár ozdob.

Na začátku si vždy vyberu velikost dovolenkového alba. V posledních letech je to má oblíbená velikost alba 3x8 inch od Ali Edwards.  A pak něco málo z čeho se album bude skládat a zároveň to nezabere moc místa, protože si to beru sebou.
Po výběru alba 3x8 inch jsem si připravila (vytiskla) papíry s textem:

    - DEN 1, DEN 2, atd. (každý den má svoji stranu na zaznamenávání zážitků)
    - NÁKUPY (dárků, místních specialit, atd.)
na místě během pobytu, třeba u drinku zapojím celou rodinu do vymýšlení do následujících
    - TOP 10 ZÁŽITKŮ 
    - CESTOVNÍ ABC 
  - CESTOVNÍ ČÍSLA (ujeté/uletěné km, počet cest autem/letadlem, hodin na cestě, vystřídaných pokojů/míst, počet dní/nocí, počet fotek, teploty, počet měst, atd. ...)


Další co do alba přidávám jsou předtištěné 3x8 stránky. Tentokrát je to SNÍDANĚ, OBĚD, VEČEŘE. Mám připravené tři pro každého účastníka zájezdu, aby na konci dovolené napsali, co jim nejvíc v dané zemi chutnalo. Tento "formulář" je ze sady WEEK IN THE LIFE 2019 od Ali Edwards

Pak mám také připravený souhrn TRAVEL LOG (není vyfoceno) ze sady TRAVEL COLLECTION 2019 od Ali Edwards. Z této kolekce jsem už třeba vytvořila album TRAVEL ALBUM CORFU - přípravy a TRAVEL ALBUM CORFU - finále.


Zpět ale k tomuto albu... Na další dvě bílé scrapbook čtvrtky jsem si pomocí samolepící ABC od Simple Stories nalepila nadpisy TURECKO a ITINERARY. Nadpisy jsem doplnila woodveneer (dřevené) ozdobami od Ali Edwards. Bohužel se už nevyrábí, ale třeba Travel Journaling Wood Shapes od American Crafts je stále dostupné.

Kdo mé "tvoření" sleduje déle ví, že mám ráda Phrase (slova) samolepky. Vpravo na fotce můžete vidět jejich chipboardovou verzi ze sady TRAVEL COLLECTION 2020 od Ali Edwards, ale je jich i velký výběr v klasické papírové, samolepkové variantě. 


Abych to moc nepřehnala a kufr na dovolenou neměla moc těžký, přidala jsem už jen dva produkty. DAY-TO-DAY šablonu s písmenky a tu jsem hned použila na barevné čtvrtky o velikosti 3x8 inch ze sady TRAVEL COLLECTION 2020 JOURNALING CARDS & TRANSPARENCY od Ali Edwards

Proděravěla jsem je pomocí WER 6 HOLE PUNCH PLANNER

Součástí alba 3x8 inch od Ali Edwards jsou i plastové 3x8 kapsy několika rozložení. 



 To je pro dnešní den vše. Přeji krásný víkend,

Charlotta
 



Žádné komentáře:

Okomentovat