pondělí 18. července 2022

Project life Hezké letní dny

 Zdravím všechny čtenářky blogu Scrapylife a přicházím s prosluněným příspěvkem. Tentokrát představím stránky v albu, na kterých je zaznamenán náš loňský výlet do Prahy. K tvorbě jsem použila veselou a barevnou letní kolekci Buenos Dias od American Crafts.


Základem prvního layoutu je bílá čtvrtka. Pod fotku jsem nalepila vellumový a krásný duhový papír. Pro větší plastičnost jsem papíry pokrčila. Výsek auto je z balíčku Cestování od American Crafts. Od jiných kartonových výseků se liší větší pevností a tloušťkou.


Na čtvrtku jsem natiskla loďky a nastříkala modré cákance. K ozdobám jsem přidala ještě hvězdičky a vyšila pár linek modrou nití.





První Project life stránka je věnována vzpomínkám z výletu na Karlštejn. 


Opět jsem použila stejnou kolekci  Buenos Dias. Přidala dřevěný výsek a akrylovou šipku.

Na další kartičku jsem vyšila pár linek a přilepila další hvězdičku. U těchto akrylových samolepek se jen sloupne povrchový papírek a ihned lepíme. Při tvoření je to velmi praktické.

U některých fotografií jsem místo bílých čtvrtek jako podklad použila papíry z kolekce.


Protože jsem použila plastovou kapsu, do které by se nevlezla fotografie na výšku, tak jsem ji rozstřihla a podložila jedním papírem, který jsem díky jeho velikosti 6“ x 8“ nemusela nijak upravovat, jen rozstřihnout společně s fotkou.



I na druhou PL stránku jsem použila kolekci Buenos Dias.


K tvorbě druhé project life stránky jsem použila PL kartičku, kterou jsem vystřihla z kolekce papíru Buenos Dias.


Přeji hezké letní dny a budu se těšit na další setkání v srpnu.

Ahoj Darina




4 komentáře:

  1. Krásný! Na mě byla tahle kolekce moc divoká, ale ve tvém podání je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ta kolekce BUENOS DIAS má hodně jemné barvy, takže ve výsledku tak divoká určitě není :-)

      Vymazat
  2. Dari, moc krásně zpracované, Charlotta

    Baru, ten "ANONYM" jsem taky já :-)

    OdpovědětVymazat