středa 13. července 2022

Project Life Week 18/2020

 

Krásný prázdninový den!

Nejsem tak aktuální jako Lotka, abych Vám ukázala album z naší poslední (tzn. z minulého týdne) dovolené. Jednak je to tím, že jsem si zapoměla vzít věci na tvoření s sebou, to je tak, když se balíte ve spěchu. A jednak tím, že jsem ještě ani nestačila stáhnout z fotoaparátu vyfocené snímky. 

Nechala jsem se však inspirovat Lotkou a aspoň vytáhla zas na světlo moje "AliAlbum". A třeba se tím inspirujete k navštívení pár míst v Krušných horách.

 

Tentokrát jsem použila kapsy v designu H a C. Obojí od Becky Higgins. PL kartičky jsou od Ali Edwards.

 

 

 

 

Na titulní kartičku jsem natiskla v barvě Fern green datum razítkem od Heidy Swapp. Moc se mi tahle titulní kartička týdne líbí a v kitu jich najdete 52 v různých devíti (viz pruhovaná kartička) barvách, krásně vám album propojí. Ještě vidím jedno plus na PL kartičkách od Ali Edwards a to, že jsou z druhé strany bílé - nepotištěné, takže je lze směle použít i z druhé strany a navíc se jimi nepropustí ani razítkovací barva.

 






Tentokrát jsem razítkovala nadpisy ABC razítky od Avery Elle a to barvou Green Fern a Jet Black. Na žluté vlnky jsem použila barvu Sunflower a razítko od Heidy Swapp.


Na pár fotek jsem použila samolepku s názvem dne.


Ale i frázové samolepky s bílým či šedým podkladem

Veškerý materiál najdete u Lotky v e-shopu a pokud se vám zamlouvá, moc dlouho bych s nákupem neotálela, protože kdo dřív přijde ....

A teď ještě slíbený cestovní tip! Pokud se vydáte za krásami Krušných hor, tak v jejich středu najdete jak Eduardovu skálu, ze které je moc pěkný výhled do kraje a je přístupná i bez lezeckého vybavení. Nachází se v blízkosti vesničky Malý Háj na Mostecku a v jeden den stihnete i Medvědí skálu, která je jen pár kilometrů odsud a poskytne vám výhled na druhou stranu hor.

A nebo vám doporučím Kryštofovy Hamry s vodní nádrží na pitnou vodu Přísečnice, odkud můžete vyjít na Jelení horu a poté se odměnit v kiosku u Umanuté kozy.

Krásný prázdninový čas vám přeji a pokud někam odjiždíte, nezapomeňte si přibalit i tvoření.

J.



2 komentáře:

  1. Jaru, krásné to máš a super vychytávka s tím kulatým vyřezem a typy na výlety 👍♥️

    OdpovědětVymazat
  2. Ten výřez je super! Musím zase něco nalepit z Aliny :)

    OdpovědětVymazat