pondělí 11. července 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2021 / Pár dní v květnu I.

Krásné pondělní ráno! Konečně jsem se dostala k fotkám a vytiskla si loňský květen. Tak se pojďme podívat jakou kolekci jsem si vybrala dnes ...
 






... měla jsem nutkání sáhnout po nějaké kolekci od Pink Fresh, jelikož jsem z nich lepila nedávno ... ale nakonec jsem sáhla po staré dobré kolekci EMERSON LANE od Heidi Swapp ... kterou mimochodem Lotka na eshopu ještě má 😎 

Je skvělá - neutrální na každodenní okamžiky, ale přírodně barevná na dobrodružství. A kvůli dobrodružství jsem si ji vybrala. Snažíme se každý rok jezdit co nejvíc na chalupu mojí babičky. Někdy na týden sami, ale většinou na prodloužený víkend za prarodiči. Loni jsme vyrazili na prodloužený víkend sami.

Jak víte, tak loňské album lepím ve formátu 6x8, to je taková jako A5. Formát je to super ... ale jen na tématické album, např. December Daily, WITL nebo album z dovolené ... na project life to není a já už se těším až se vrátím zase k formátu 9x12 😂 Lotka má na eshopu spoustu alb a kapes právě ve formátu 6x8.





Jelikož scrapbookové kolekce se nedělají s kartičkami (ano můj pravidelný fňuk je tu 😁), tak jsem si kartičky udělala z papírů 6x6. Jeden papír měl na sobě takový rámeček ... původně jsem myslela, že použiju jen tu vniklou část na kartičku ... ale pak přišel nápad. Spodní kartičku jsem vytvořila ze vzniklých odřezků a vytvořila jakoby pokračování toho papíru do další kapsy. Pak jsem nalepila fotky, pár papírových ozdob nařezaných z paper padu a také několik samolepek

Druhou stránku jsem tvořila podobně ... opět na velké kartičce vévodí kus utrhlého papíru, fotky a pár samolepek. Neodolala jsem a ze svých zásob jsem vytáhla v barvách kolekce i pár puffy ozdob. Na prázdná místa a do štítků pak dopíšu zápisky. Ty tedy dost flákám 🙈





A tady už je video z procesu, jak jsem obě stránky nalepila ✂😊


Mám ráda tyhle návraty k "retro" kolekcím ... a co vy?

Těším se za 14 dní, Bára 👋


Žádné komentáře:

Okomentovat