pondělí 20. září 2021

Mini album z Českého Švýcarska

Hezké pondělní ráno,


Dnes jsem si pro Vás připravila jedno úplně aktuální album - z minulého víkendu, kdy jsme byli v Českem Švýcarsku.

Většinu z alba jsem tvořila na místě - v sobotu večer, když je se vrátili z celodenního výletu. Neměla jsem tentokrát s sebou tiskárnu na fotky a tak sem se snažila udělat stránky, kde fotky nejsou plus si nachystat stránky a místa, kam fotky přidám, až je doma vytisknu.

Nechala jsem se inspirovat u Míši, která ve svém článku ukazovala Flipbook album od Simple stories, které se mi moc líbilo (kouknout můžete tady) - já použila formát 6x4.

Desky jsem ozdobila puffy abecedou a přidala dva samolepící nápisy z aršíku kolekce Forest tea party od P13.

V albu je 10 kapsiček o velikosti 6x4, plus jsem přidala pár papírových stránek - vazba alba se dá rozdělat a stránky se pak vloží mezi kapsičky.

Chtěla jsem stránky ladit do přírodních barev, když jsme měli v plánu pobyt hlavně v lese a mezi skalami a tak jsem tomu přizpůsobila materiál, který jsem si na víkend nachystala.

 

Moc pěkně vzorované a do zelena laděné papíry jsem na našla například v kolekci Office Hours od Pinkfresh studio . Na těchto stránkách jsem je ještě doplnila o puffy samolepky z kolekce Days od splendor také od Pinkfresh studio (na album jsem vypotřebovala skoro celý aršík, ale jsou tak hezké, že si určitě ještě jeden doobjednám :-)).

 

Z velkého papíru (30x30) s domečky, z kolekce The Avenue od American Crafts Jsem vystřihla pruh - na výšku jako kapsička a na délku cca jednou tak dlouhý a vytvořila jsem zavírací stránku.  Některé domečky jsem trochu vymalovala, aby byl papír veselejší.

 

Snažila jsem se sladit stránky, které jsou vedle sebe a jsou vidět najednou. Zde jsem například využila na jednu stránku celý vzorovaný papír a na druhou pruh se stejným vzorem. Doplnila jsem jen nápisem Sweet ze sady Goldenrod od One canoe two.

 

Po delší době jsem využila washi pásku. Mam jich dá docela dost, ale moc je nevyužívám, spíš mi je berou děti na své tvoření. V sadě Late afternoon calendar washi tape od Amy Tangerine jsou ale moc pěkné a zrovna se mi tematicky hodily 😉.

 

Pokusila jsem se o stránku s vodopádem, abych mohla vložit více fotek za sebou. Vodopády mi moc nejdou, asi je to tím, že nejsem moc přesná ve stříhání nebo řezání řezačkou a jednotlivé vrstvy vodopádu na sebe pak nepasuji úplně přesně.... Ale i tak se mi tento prvek líbí a občas ho používám.

 

Kromě celého aršíku puffy samolepek jsem také vylepila téměř celou černou abecedu a měla jsem docela štěstí, protože mi písmenka vystačila na všechny nápisy, které jsem do alba chtěla dát.

 

A co Vy, vozíte si scrap s sebou na víkend nebo dovolenou a nebo spíš scrapujete až po návratu domů?

Mějte se hezky, ať se Vám hezký scrapuje a tvoří a brzy zase "napočtenou".

Kaja



4 komentáře:

  1. Krsáné to máš Kájo, taky mě ten flipbook hodně láká ... já vozím, ale nelepím aktuální dovolenou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Kájo, klobouk dolů za krásné zpracování a rychlost! Moc hezký nápad!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné album, Káji! Perfektně jsi vše zkombinovala a krásně to spolu ladí. Já scrapuji až "ex post", takže před Tebou smekám.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc děkuji, tenhle formát je fakt fajn a docela rychle přibývá.... Ještě určitě zkusím ten větší....

    OdpovědětVymazat