pondělí 13. září 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 47

Krásné pondělní ráno! Jedu dál na podzimní vlně a tak vám dnes ukážu týden s číslem 47.







Podzimních kolekcí doma moc nemám a tak jsem opět sáhla po kolekci od Pink Fresh s názvem DAYS OF SPLENDOR. Nechci se chlubit, ale už ji budu mít skoro vylepenou! ✂😁 To se mi moc často nestává. Kartičky jsem si vytvořila buď z bílé čtvrtky a nebo z malých 6x6 papírů







Kartičky a fotky jsem pak zdobila papírovými výseky a puffy ozdobami. nezapomněla jsem ani na enamelky a pár štítků pro napsaní krátkých textů. Moc teď žurnaling nepíšu. To je věc, ve které se chci zlepšit. Někdy si na stránce nechám místa málo a někdy zase moc 😁 A jak to máte vy? Píšete hodně žurnaling nebo skoro vůbec?







A tady už je video z lepení :)

Tak ahoj za 14 dní u dalšího článku! 

Bára



1 komentář:

  1. Sada Days of Splendor je krásná a obzvlášť první stránka se Ti, Baru, moc povedla!

    OdpovědětVymazat